Undersøgelse: Er du bange?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.008 visninger
13 svar
13 synes godt om
17. oktober 2013

FarTil1

Kære alle på Baby.dk 

Jeg har sat mig for at undersøge hvor trygge vi føler os her i Danmark. Vi hører hele tiden om flere og voldsommere hændelser af kriminalitet end tidligere, og derfor synes jeg det kunne være rigtig spændende at finde ud af hvordan du har det når du er ude, hjemme, i byen, og hvad du synes der skal ændres på så du kan føle dig tryg igen.

Jeg glæder mig til at se hvad undersøgelsen bringer med sig!

Udfyld spørgeskema her

Selvfølgelig er du også mere end velkommen til at komme med eksempler på hvad du har oplevet, og om du føler dig tryg, her i denne tråd  Jeg vil naturligvis tage det med i en fremtidig artikel, men alt vil selvfølgelig fremstå anonymt medmindre andet ønskes.

Tak for dine svar!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. oktober 2013

Loa

Svaret

Anmeld

17. oktober 2013

Fuglemor

Jeg er som regel tryg. Men jegbryder mig ikke om at være ude og gå når det er mørkt. og jeg Ian heller ikke lide at være alene hjemme om aften og natten

Anmeld

17. oktober 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11

Udfyldt. 

Jeg er kun utryg hvis jeg går ude i mørke hvor der ikk er oplyst. hader når man ikk kan se mere end en meter eller to rundt om sig 

Vi har desværre en park i byen hvor der er sket et par overfald, kommunen har så fældet en masse buske og træer for at gøre den mere åben, og uden skjulesteder. Men de har så sat verdens dårligste belysning op, så man kun lige akkurat kan se hvor stien er (hvis man er på cykel og har fart på, kan man faktisk godt ende uden for stien hvis man ikk er opmærksom) så det er stadig ikke særlig rart at gå alene gennem parken om aftenen/natten. 

Anmeld

17. oktober 2013

Tystys14

Har altid følt mig tryg i mit hjem, lige indtil fornylig hvor jeg havde glemt at låse hoveddøren imens jeg puttede min datter på første sal. (den er ellers ALTID låst).  Når kun at læse en bog for hende før jeg hører døren gå op dernede.  Herefter kunne jeg høre en gå rundt i min stue, og rode ved nogle ting. (Da jeg er alene med min datter var jeg vildt utryg ved situationen. 

Endte med jeg bad min datter bliver i sengen imrns jeg gik ned, og fik den hjemløse mand ud af mit hus...! 

Efter det tjeKjer jeg døren mindst tre gange inden jeg går op med min datter  Og en del gange mere inden jeg selv går i seng.

Anmeld

17. oktober 2013

Aabye

Jeg ville så være mere tryg hvis politiet så også tog henvendelser seriøst.. 

Vi har en person her hvor jeg bor der altid er skide hamrende fuld.. Han er utrolig ubehagelig og nærgående.. Han truer med det ene og det andet og slår og sparker ud efter os der går rundt her.. 

Han har før kastet fyrværkeri hen mod folks hoveddøre.. 
Han kommer og banker og ringer på dørene kl røv og nøgler om natten.. 

Politiet tager det ikke seriøst når man henvender sig om ham... "ååårh er det bare ham.. bare ignorer ham, vi kender ham godt.."..

Han har før slået folk ned her, og igen tager politiet det ikke seriøst..  

Så jeg er hammer utryg ved at bo her, og venter bare på at få en anden bolig.. 

Anmeld

17. oktober 2013

Leneur

Thomas Løwe Hansen skriver:

Kære alle på Baby.dk 

Jeg har sat mig for at undersøge hvor trygge vi føler os her i Danmark. Vi hører hele tiden om flere og voldsommere hændelser af kriminalitet end tidligere, og derfor synes jeg det kunne være rigtig spændende at finde ud af hvordan du har det når du er ude, hjemme, i byen, og hvad du synes der skal ændres på så du kan føle dig tryg igen.

Udfyld spørgeskema her

Selvfølgelig er du også mere end velkommen til at komme med eksempler på hvad du har oplevet, og om du føler dig tryg, her i denne tråd  Jeg vil naturligvis tage det med i en fremtidig artikel, men alt vil selvfølgelig fremstå anonymt medmindre andet ønskes.

Tak for dine svar!

Jeg kan ikke svare, da min aldersgruppe ikke er på. Jeg er 40.
Generelt er jeg egentligt tryg nok men som flere også skriver, så bryder jeg mig ikke om at gå ude om aftenen/natten, de steder der er dårligt oplyst, netop fordi man ikke ved hvad der kan gemme sig i mørket.
Ellers er der vist ikke rigtig noget, da alt der kan ske om natten også kan ske ved højlys dag.

Anmeld

17. oktober 2013

Mor til Majbørn

Jeg synes du mangler nogle svarmuligheder?

Hvad nu hvis man bor i Region Sjælland, er 40 år og aldrig har været udsat for noget kriminelt?

Og der findes ikke noget der hedder Region Nordsjælland.

Anmeld

17. oktober 2013

Sander&Vitus-Mor

Thomas Løwe Hansen skriver:

Kære alle på Baby.dk 

Udfyld spørgeskema her

Tak for dine svar!

Har deltaget :-)

Anmeld

17. oktober 2013

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere

Kan ikke svare - jeg er 42. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.