Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Mor11 skriver: Har lige tisset, der var lidt lyserødt på papiret og er tung i lænden. Æv, troede bare det var pga arbejde, men i morgen styrtbløder jeg sikkert. Pis også! Og jeg havde ellers først testdag på lørdag, så jeg regnede slet ikk med blødning nu Men det er lidt underligt, plejer aldrig at småbløde først, det kommer altid som lyn fra en klar himmel. Hmm. Nå, men det er jo ogsp kun 2. Cyklus efter pillestop, så der kan jo være så mange ændringer. For at det alligevel ikke tager til!!!!
Har lige tisset, der var lidt lyserødt på papiret og er tung i lænden. Æv, troede bare det var pga arbejde, men i morgen styrtbløder jeg sikkert. Pis også! Og jeg havde ellers først testdag på lørdag, så jeg regnede slet ikk med blødning nu
Men det er lidt underligt, plejer aldrig at småbløde først, det kommer altid som lyn fra en klar himmel. Hmm. Nå, men det er jo ogsp kun 2. Cyklus efter pillestop, så der kan jo være så mange ændringer.
For at det alligevel ikke tager til!!!!
Øv hvor irriterende
Har selv testdag lørdag og er i 2. Cyklus, lidt sjovt
Krydser for at 3. Gang er lykkens gang for dig
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
opdatering? hvad sagde testen igår?
Wampires skriver: opdatering? hvad sagde testen igår?
Jeg lavede en tråd torsdag om at mens var startet for alvor, så har desværre slet ikk haft nogen test i brug
Mor11 skriver: Jeg lavede en tråd torsdag om at mens var startet for alvor, så har desværre slet ikk haft nogen test i brug
æv.. det havde jeg ikke lige nået at se...
kram herfra...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128