Noooooo!!!!! :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.526 visninger
13 svar
6 synes godt om
15. oktober 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11

Har lige tisset, der var lidt lyserødt på papiret og er tung i lænden. Æv, troede bare det var pga arbejde, men i morgen styrtbløder jeg sikkert. Pis også! Og jeg havde ellers først testdag på lørdag, så jeg regnede slet ikk med blødning nu

Men det er lidt underligt, plejer aldrig at småbløde først, det kommer altid som lyn fra en klar himmel. Hmm. Nå, men det er jo ogsp kun 2. Cyklus efter pillestop, så der kan jo være så mange ændringer. 

For at det alligevel ikke tager til!!!! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. oktober 2013

TrineMine86

Mor11 skriver:

Har lige tisset, der var lidt lyserødt på papiret og er tung i lænden. Æv, troede bare det var pga arbejde, men i morgen styrtbløder jeg sikkert. Pis også! Og jeg havde ellers først testdag på lørdag, så jeg regnede slet ikk med blødning nu

Men det er lidt underligt, plejer aldrig at småbløde først, det kommer altid som lyn fra en klar himmel. Hmm. Nå, men det er jo ogsp kun 2. Cyklus efter pillestop, så der kan jo være så mange ændringer. 

For at det alligevel ikke tager til!!!! 

Jeg plet blødte en 5 dage inden jeg skulle have mens, troede også at det var på mig, der skete ikke mere end lidt lyserødt på papiret nogle gange og jeg var gravid, det var da ægget satte sig fast 

Så jeg krydser fingre for dig 

Anmeld

15. oktober 2013

TrineMine86

TrineMine86 skriver:

Jeg plet blødte en 5 dage inden jeg skulle have mens, troede også at det var på mig, der skete ikke mere end lidt lyserødt på papiret nogle gange og jeg var gravid, det var da ægget satte sig fast 

Mig=vej 

Anmeld

15. oktober 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11
TrineMine86 skriver:

årh det kunne være lækkert hvis det bare var det!!  

håååber!  

Anmeld

16. oktober 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11

Hmmmm. Ingen mens idag. Faktisk slet ikke skyggen af blod.  Men har stadig murren i lænden og havde også murren fortil da jeg stod op. 

Der er håb endnu 

Anmeld

16. oktober 2013

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

hehe ja endda mere nu.. den der murren kan sagtens være forberedelserne der er gået i gang

bliver spændende lørdag at se hvad den siger

Anmeld

16. oktober 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11
Wampires skriver:

hehe ja endda mere nu.. den der murren kan sagtens være forberedelserne der er gået i gang

bliver spændende lørdag at se hvad den siger

Altså jeg kan næsten ikk være i min krop af bare utålmodighed nu! Har en period tracker-app på telefonen der tæller ned til forventet mens, 3 dage!!! Det virker af så lidt at man da næsten ligeså godt kunne teste nu. Hahaha 

prøver virkelig at holde hovedet koldt

Anmeld

16. oktober 2013

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20
Mor11 skriver:

Altså jeg kan næsten ikk være i min krop af bare utålmodighed nu! Har en period tracker-app på telefonen der tæller ned til forventet mens, 3 dage!!! Det virker af så lidt at man da næsten ligeså godt kunne teste nu. Hahaha 

prøver virkelig at holde hovedet koldt

haha... ja det er meget svært at være tålmodig med sådan noget

satte også selv alarm på mobilen for hvornår der burde være ægløsning og mens start osv da vi var igang med PB

Anmeld

16. oktober 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11

Igen lidt lyserøde blodprikker. Myyyyystisk. 

Anmeld

16. oktober 2013

Amanda-P

Jeg har også testdag på lørdag og kan virkelig sætte mig ind i din utålmodighed! 3 dage er så kort tid men føles som en evighed! Hver eneste lille stik og symptom i kroppen bliver analyseret ned til mindste detalje - det er forfærdeligt!
Jeg krydser alt hvad jeg kan for os begge, og håber at frøken rød ikke viser sit grimme ansigt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.