Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Har lige tisset, der var lidt lyserødt på papiret og er tung i lænden. Æv, troede bare det var pga arbejde, men i morgen styrtbløder jeg sikkert. Pis også! Og jeg havde ellers først testdag på lørdag, så jeg regnede slet ikk med blødning nu
Men det er lidt underligt, plejer aldrig at småbløde først, det kommer altid som lyn fra en klar himmel. Hmm. Nå, men det er jo ogsp kun 2. Cyklus efter pillestop, så der kan jo være så mange ændringer.
For at det alligevel ikke tager til!!!!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Mor11 skriver: Har lige tisset, der var lidt lyserødt på papiret og er tung i lænden. Æv, troede bare det var pga arbejde, men i morgen styrtbløder jeg sikkert. Pis også! Og jeg havde ellers først testdag på lørdag, så jeg regnede slet ikk med blødning nu Men det er lidt underligt, plejer aldrig at småbløde først, det kommer altid som lyn fra en klar himmel. Hmm. Nå, men det er jo ogsp kun 2. Cyklus efter pillestop, så der kan jo være så mange ændringer. For at det alligevel ikke tager til!!!!
Jeg plet blødte en 5 dage inden jeg skulle have mens, troede også at det var på mig, der skete ikke mere end lidt lyserødt på papiret nogle gange og jeg var gravid, det var da ægget satte sig fast
Så jeg krydser fingre for dig
TrineMine86 skriver: Jeg plet blødte en 5 dage inden jeg skulle have mens, troede også at det var på mig, der skete ikke mere end lidt lyserødt på papiret nogle gange og jeg var gravid, det var da ægget satte sig fast Så jeg krydser fingre for dig
Mig=vej
årh det kunne være lækkert hvis det bare var det!!
håååber!
Hmmmm. Ingen mens idag. Faktisk slet ikke skyggen af blod. Men har stadig murren i lænden og havde også murren fortil da jeg stod op.
Der er håb endnu
hehe ja endda mere nu.. den der murren kan sagtens være forberedelserne der er gået i gang
bliver spændende lørdag at se hvad den siger
Wampires skriver: hehe ja endda mere nu.. den der murren kan sagtens være forberedelserne der er gået i gang bliver spændende lørdag at se hvad den siger
Altså jeg kan næsten ikk være i min krop af bare utålmodighed nu! Har en period tracker-app på telefonen der tæller ned til forventet mens, 3 dage!!! Det virker af så lidt at man da næsten ligeså godt kunne teste nu. Hahaha
prøver virkelig at holde hovedet koldt
Mor11 skriver: Altså jeg kan næsten ikk være i min krop af bare utålmodighed nu! Har en period tracker-app på telefonen der tæller ned til forventet mens, 3 dage!!! Det virker af så lidt at man da næsten ligeså godt kunne teste nu. Hahaha prøver virkelig at holde hovedet koldt
haha... ja det er meget svært at være tålmodig med sådan noget
satte også selv alarm på mobilen for hvornår der burde være ægløsning og mens start osv da vi var igang med PB
Igen lidt lyserøde blodprikker. Myyyyystisk.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128