Hvad kan tåle tørreskab? Hjææælp!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.805 visninger
14 svar
6 synes godt om
15. oktober 2013

MetteS81

Hej med jer,

Nogle der ved om Mikk-line flyverdragter og termotøj kan tåle tørreskab??

Vi har termostøvler, så de skal vel ikke derind...men hvis vi skal have vinterstøvler, er det så alle der kan komme derind?

Håber I kan hjælpe...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. oktober 2013

IT-nørd

MetteS81 skriver:

Hej med jer,

Vi har termostøvler, så de skal vel ikke derind...men hvis vi skal have vinterstøvler, er det så alle der kan komme derind?

Håber I kan hjælpe...

Termotøj kan sagtens tåle tørreskab da det er jo ikke vandtæt og kan blive ødelagt. 

Mikk line flyverdragter må du undersøge hos forhandleren. Jeg ved, at Ticket to Heaven kan tåle. 

Ang. støvler, så er det ikke godt at tørre læderstøvler ved varme. Jeg ved ikke om Ecco kan tåle varmen. 

Anmeld

15. oktober 2013

L&V

MetteS81 skriver:

Hej med jer,

Håber I kan hjælpe...

Termotøj ka sagtens men jeg ville ik putte en flyverdragt der i uanset hvad der står

Anmeld

16. oktober 2013

MetteS81

IT-nørd skriver:

Termotøj kan sagtens tåle tørreskab da det er jo ikke vandtæt og kan blive ødelagt. 

Mikk line flyverdragter må du undersøge hos forhandleren. Jeg ved, at Ticket to Heaven kan tåle. 

Ang. støvler, så er det ikke godt at tørre læderstøvler ved varme. Jeg ved ikke om Ecco kan tåle varmen. 

Så kan jeg sætte kryds i at termotøjet gerne må komme i :-) 

TAK for svar 

Anmeld

16. oktober 2013

MetteS81

Månsson skriver:

Termotøj ka sagtens men jeg ville ik putte en flyverdragt der i uanset hvad der står

Men så skal man jo næsten have to flyverdragter til børnehaven? De er meget ude og flyverdragten blir nok temmelig våd senere..

Anmeld

16. oktober 2013

mele

er der virkelig nogle flyverdragter der ikke kan tåle tumbler eller tørreskab mere tænker jeg???

Nå men så blev jeg klogere....personligt ville jeg ikke kunne leve med tøj der ikke kan tåle at tumbles eller komme i tørreskab.

Her købes der flyverdragt T2H, det samme med regntøj hvor der er fleece i, alt kommer i tørreskab i BH, og herhjemme kommer flyverdragten også i tørretumbler, dert er heldigvis lavet til at kunne tåle det.

termostøvler og tøj kan også tåle tørreskab, vinter-læderstøvler har ikke godt af hverken tørreskab eller radiator.

Men kig i vaskemærket inden tøjet bliver købt, kan det tåle tumbler kan det tåle alt

Anmeld

16. oktober 2013

L&V

MetteS81 skriver:

Men så skal man jo næsten have to flyverdragter til børnehaven? De er meget ude og flyverdragten blir nok temmelig våd senere..

Det har de fleste også i hvert fald der hvor jeg arbejder

Anmeld

16. oktober 2013

L&V

mele skriver:

er der virkelig nogle flyverdragter der ikke kan tåle tumbler eller tørreskab mere tænker jeg???

Nå men så blev jeg klogere....personligt ville jeg ikke kunne leve med tøj der ikke kan tåle at tumbles eller komme i tørreskab.

Her købes der flyverdragt T2H, det samme med regntøj hvor der er fleece i, alt kommer i tørreskab i BH, og herhjemme kommer flyverdragten også i tørretumbler, dert er heldigvis lavet til at kunne tåle det.

termostøvler og tøj kan også tåle tørreskab, vinter-læderstøvler har ikke godt af hverken tørreskab eller radiator.

Men kig i vaskemærket inden tøjet bliver købt, kan det tåle tumbler kan det tåle alt

Det står der ja men der står bare ikke hvor meget vandsøjle trykket falder hver gang man gør det og til sidst har du en flyverdragt der er lige så utæt som en si

Anmeld

16. oktober 2013

IT-nørd

Månsson skriver:

Det står der ja men der står bare ikke hvor meget vandsøjle trykket falder hver gang man gør det og til sidst har du en flyverdragt der er lige så utæt som en si

Jeg snakkede med forhandleren af Ticket to Heaven. Vandsøjletrykket påvirkes ikke af tørreskab, men af hyppig og forkert vask. De må dog ikke tørretumbles ved høje temperaturer, men de skabe der er i BH er ikke særligt varme. 

Hvis man vasker i outdoor vaskemiddel og imprægnerer ca hver 3. gang, så holder dragterne vandsøjletrykket. 

Jeg har gjort det sidste år og en brugt Ticket flyverdragt holdt bedre end en ny Ver de Terre. Af samme grund solgte jeg den Ver de Terre jeg købte til denne sæson og fik en ny Ticket, den model, som vandt den svenske test i år. 

Som nr 2 dragt købte jeg en brugt Reima til 150 kr. 

Anmeld

16. oktober 2013

MyLove E

Troede slet ikke institutioner brugte tørre skabe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.