hejsa som nybagt mor er jeg jo ret uvidende omkring det hele så tænkte på hvordan jeres døgnrytme så ud da jeres børn var 7 uger gammel ? 
Hvor gamle var jeres børn da de begyndte at kunne puttes omkring 19-20 tiden og så sove "igennem" til næste morgen med mad i løbet af natten selvfølgelig
Nayas sove mønster svinger nemlig meget ( men det er vel meget normalt så længe hun kun er 7 uger ? )
nogle gange sover hun fra 22.00 til kl 02.00 og får så en flaske og bliver puttet igen hvor hun noglegange sover med det samme igen og vågner ca kl 05.00 igen og er klar til at stå op
men andre gange vil hun bare IKKE sove igen efter hun har fået mad om natten
og når det sker så sover hun generelt heller ikke særlig godt i løbet af formiddagen og powernapper i ca 15 min ad gangen indtil hun bliver puttet omkring kl 11/12 stykker i barnevognen hvor vi går en god tur hun så falder i søvn på.. når vi kommer hjem bliver hun sat ud i haven og så sover hun som regl til omkring 14/15 tiden.
iløbet af eftermiddagen og aftenen powernapper hun også for det meste ca 30 min af gangen indtil hun skal puttes til nat..
hvordan så jeres dag ud ? og hvornår begynder de at få "faste" sovetider ? 
Anmeld