hvornår kan jeg teste?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. oktober 2013

Anonym trådstarter

Mor11 skriver:

Nej det er lidt farligt at begynde og håbe. Sidst havde jeg ømme bryster som første tegn, men det synes jeg slet ikk jeg mærker noget til. 

Ja, jeg regner med mens men  virkelig for at den ikke dukker op. Og at der støder nogen markante tegn til i løbet af ugen  

Krydser for os!

Jeg er desværre en meget utålmodig person, og kunne nok godt finde på at teste inden, selvom jeg ved det er dumt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. oktober 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11
Anonym skriver:

Krydser for os!

Jeg er desværre en meget utålmodig person, og kunne nok godt finde på at teste inden, selvom jeg ved det er dumt

Haha, jeg har også tænkt tanken  Men, vi har aftalt at tage det lidt roligt herhjemme, så jeg må hellere FORSØGE at holde mig i skindet så ikk jeg ser alt for desperat ud. Haha

men!! Hvis jeg pludselig får diverse tydelige tegn, så tror jeg sgu også jeg tester før tid 

Anmeld

14. oktober 2013

Anonym trådstarter

Mor11 skriver:

Haha, jeg har også tænkt tanken  Men, vi har aftalt at tage det lidt roligt herhjemme, så jeg må hellere FORSØGE at holde mig i skindet så ikk jeg ser alt for desperat ud. Haha

men!! Hvis jeg pludselig får diverse tydelige tegn, så tror jeg sgu også jeg tester før tid 

Hihi, kender det godt

jeg har lige købt et helt lager af g teste, så jeg kan teste lidt flere end 1 gang haha

men prøver også at lade vær at tænke for meget over det, selvom det er svært, når man ønsker sig det så inderligt.

Anmeld

14. oktober 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11
Anonym skriver:

Hihi, kender det godt

jeg har lige købt et helt lager af g teste, så jeg kan teste lidt flere end 1 gang haha

men prøver også at lade vær at tænke for meget over det, selvom det er svært, når man ønsker sig det så inderligt.

Præcis, og når man prøver at flytte fokus så pludselig mærker man bare ALT hvad der foregår i ens krop! Mega belastende 

Anmeld

14. oktober 2013

Anonym trådstarter

Mor11 skriver:

Præcis, og når man prøver at flytte fokus så pludselig mærker man bare ALT hvad der foregår i ens krop! Mega belastende 

Hehe, ja det er bare SÅ typisk!

glæder mig til at se en update fra dig

Anmeld

14. oktober 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11
Anonym skriver:

Hehe, ja det er bare SÅ typisk!

glæder mig til at se en update fra dig

I lige måde 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.