hvornår kan jeg teste?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

559 visninger
15 svar
1 synes godt om
14. oktober 2013

Anonym trådstarter

Hej

Undskylder på forhånd hvis dette er et dumt spørgsmål, men er lidt usikker på hvornår jeg må teste

Havde ÆL d. 5/10. men ved ikke 100% hvor lang min cyklus er da den svinger lidt.

men hvilken dato må jeg CA. teste?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. oktober 2013

Rockertand

Anonym skriver:

Hej

Undskylder på forhånd hvis dette er et dumt spørgsmål, men er lidt usikker på hvornår jeg må teste

Havde ÆL d. 5/10. men ved ikke 100% hvor lang min cyklus er da den svinger lidt.

Ca. 14 dage efter ægløsning.

Anmeld

14. oktober 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11

På lørdag d 19/10 ligesom mig 

Anmeld

14. oktober 2013

Baby-Dreamer

Anonym skriver:

Hej

Nomalt siger man jo at man skal forventer mens 14dage efter ÆL.. Så det må jo så blive den 19..

Anmeld

14. oktober 2013

Anonym trådstarter

Rockertand skriver:

Ca. 14 dage efter ægløsning.

Tak for svar

Anmeld

14. oktober 2013

Anonym trådstarter

Mor11 skriver:

På lørdag d 19/10 ligesom mig 

Ih hvor spændende!

Har du nogen symptomer?

Anmeld

14. oktober 2013

Anonym trådstarter

Baby-Dreamer skriver:

Nomalt siger man jo at man skal forventer mens 14dage efter ÆL.. Så det må jo så blive den 19..

Tak for svar, ih kan jo næsten ikke vente, og der er bare længe til

Anmeld

14. oktober 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11
Anonym skriver:

Ih hvor spændende!

Har du nogen symptomer?

Ikk rigtigt. Synes jeg mærker ting i løbet af dagen men ikke noget der bliver ved. Det er lidt frustrerende, så jeg har på fornemmelsen at jeg går og psyker lidt 

Men den anden dag føltes det kortvarigt ligesom min nedløbsrefleks i brysterne da jeg ammede min søn, og tidligere idag havde jeg vildt ondt omkring blæren (måtte knappe mine bukser op fordi det gjorde så nas) men jeg skulle ikke tisse eller noget. Efter en time var det væk igen. 

Synes sgu det er en laaaang uge allerede, haha 

Har du symptomer??

Anmeld

14. oktober 2013

Anonym trådstarter

Mor11 skriver:

Ikk rigtigt. Synes jeg mærker ting i løbet af dagen men ikke noget der bliver ved. Det er lidt frustrerende, så jeg har på fornemmelsen at jeg går og psyker lidt 

Men den anden dag føltes det kortvarigt ligesom min nedløbsrefleks i brysterne da jeg ammede min søn, og tidligere idag havde jeg vildt ondt omkring blæren (måtte knappe mine bukser op fordi det gjorde så nas) men jeg skulle ikke tisse eller noget. Efter en time var det væk igen. 

Synes sgu det er en laaaang uge allerede, haha 

Har du symptomer??

Uha, det lyder spændende!

Ja, jeg synes også der er MEGA længe til!

Jeg har ikke rigtig nogen symptomer, udover at jeg er MEGET oppustet, plejer at være 80cm om maven, men er nu 84cm. og igår havde jeg niven i underlivet, men tør sgu ikke håbe på noget

Anmeld

14. oktober 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11
Anonym skriver:

Uha, det lyder spændende!

Ja, jeg synes også der er MEGA længe til!

Jeg har ikke rigtig nogen symptomer, udover at jeg er MEGET oppustet, plejer at være 80cm om maven, men er nu 84cm. og igår havde jeg niven i underlivet, men tør sgu ikke håbe på noget

Nej det er lidt farligt at begynde og håbe. Sidst havde jeg ømme bryster som første tegn, men det synes jeg slet ikk jeg mærker noget til. 

Ja, jeg regner med mens men  virkelig for at den ikke dukker op. Og at der støder nogen markante tegn til i løbet af ugen  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.