"Rengøringsvanvid" godt eller skidt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. juli 2009

Ox.

suanne85 skriver:

Ja nemlig, så må ik gøre rent gør han hehe. For hvis jeg først kommer igang sååå

Griner! Jamen det er da altid godt at have en der holder en lidt i ørerne!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juli 2009

Vingummien

SussieOx skriver:

Griner! Jamen det er da altid godt at have en der holder en lidt i ørerne!

He he ja

Anmeld

22. juli 2009

Harfeletten

SussieOx skriver:

Hej piger!

Nu er der ikke lang tid til min termin, og det begynder at være begrænset hvad der er at give sig til, så her til morgen vågnede jeg med en voldsom masse energi, og gik igang med hovedrengøring, ruderne, støvsugning, tørre støv af, vaske gulv, ordne vasketøj osv ...

men så kom jeg til at tænke på, der er jo så mange ting efterhånden de siger der er skidt for den bette, så her er lige et par spørgsmål jeg håber i ved noget om ..

Kan rengøringsmidlerne være skadelige?
Er det skidt for den bette at jeg sådan "tumler" rundt, bukker og bøjer mig?

Jeg er ved at være ved slutningen af min graviditet, men bedre at være på den sikre side jo

Knus Sussie 39+0

Uha uha uha, med den rengøringsvanvid, så tror jeg snart du føder ..
Dagene op til at jeg fødte, skulle der bare være styr på ALT  - Og jeg havde SUPER MEGET energi !
Det skulle være SKINNENDE rent, ryddet op, tingene skulle stå HELT præcis hvor det stod før, tøjet skulle være vasket osv.

Held og lykke ! 

Anmeld

22. juli 2009

Cris

Harfeletten skriver:

Uha uha uha, med den rengøringsvanvid, så tror jeg snart du føder ..
Dagene op til at jeg fødte, skulle der bare være styr på ALT  - Og jeg havde SUPER MEGET energi !
Det skulle være SKINNENDE rent, ryddet op, tingene skulle stå HELT præcis hvor det stod før, tøjet skulle være vasket osv.

Held og lykke ! 

Yeps, jeg tror også, at du snart føder. Vi kalder det "fugl rede" syndrom. Reden skal være klart, til når man fødder... Der sker faktisk med mange kvinder.
Held og lykke!

Anmeld

22. juli 2009

louisepigen23

Jeg tror ikke det gør noget at du render lidt rundt og gør rent når du er så langt i graviditeten som du er...
Men selvfølgelig hvis det begynder at gøre lidt ondt må du self stoppe... lyt altid til din krop...

Held og lykke med fødslen lige om snart

Knus Louise

Anmeld

22. juli 2009

Ox.

Eeeeej piger, nu bliver jeg jo helt spændt når i skriver sådan!
Glæder mig sådan til hun er her ...
Er også gået helt grassat idag med rengøringen, alt er bare skinnende rent!

Anmeld

22. juli 2009

Nanna1985

Det var præcis sådan jeg havde den fredag morgen jeg stod op.. Jeg gjorde rent som en GAL.. Havde masser af overskud.. Om aftenen fik jeg veer  Jeg er sikker på du snart går i fødsel

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.