"Rengøringsvanvid" godt eller skidt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.403 visninger
16 svar
0 synes godt om
22. juli 2009

Ox.

Hej piger!

Nu er der ikke lang tid til min termin, og det begynder at være begrænset hvad der er at give sig til, så her til morgen vågnede jeg med en voldsom masse energi, og gik igang med hovedrengøring, ruderne, støvsugning, tørre støv af, vaske gulv, ordne vasketøj osv ...

men så kom jeg til at tænke på, der er jo så mange ting efterhånden de siger der er skidt for den bette, så her er lige et par spørgsmål jeg håber i ved noget om ..

Kan rengøringsmidlerne være skadelige?
Er det skidt for den bette at jeg sådan "tumler" rundt, bukker og bøjer mig?

Jeg er ved at være ved slutningen af min graviditet, men bedre at være på den sikre side jo

Knus Sussie 39+0

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juli 2009

Honningblomst

Hvis ikke du har smerter, så kan du roligt gå amok...men jeg ville aldrig bruge noget af det der giftige stads...køb noget af det der hverken skader dig, bebs eller miljø...
Knus Eva..

Anmeld

22. juli 2009

Ox.

Eva skriver:

Hvis ikke du har smerter, så kan du roligt gå amok...men jeg ville aldrig bruge noget af det der giftige stads...køb noget af det der hverken skader dig, bebs eller miljø...
Knus Eva..

Ja for det var nemlig først efter jeg havde gjort glasset rent i mit vitrineskab med glasrens, at jeg kom til at tænke på det kunne være for kraftigt, det har jo en voldsom kraftig lugt det stads ...

Anmeld

22. juli 2009

Honningblomst

SussieOx skriver:

Ja for det var nemlig først efter jeg havde gjort glasset rent i mit vitrineskab med glasrens, at jeg kom til at tænke på det kunne være for kraftigt, det har jo en voldsom kraftig lugt det stads ...

ja, det er ikke så godt for noget-smiler- det samme med alel andre rengøringsmidsler og vaskepulver....bare om at få det skiftet ud-smiler
Knus...

Anmeld

22. juli 2009

Ox.

Eva skriver:

ja, det er ikke så godt for noget-smiler- det samme med alel andre rengøringsmidsler og vaskepulver....bare om at få det skiftet ud-smiler
Knus...

Ja nemlig, har skam også været ude og købe parfumefri vaskepulver osv osv .. men der kommer lige de der småting man ikke lige har tænkt over hehe  Men så er det jo dejligt der er nogle kloge skønne damer herinde til at hjælpe!

Knus.

Anmeld

22. juli 2009

Honningblomst

SussieOx skriver:

Ja nemlig, har skam også været ude og købe parfumefri vaskepulver osv osv .. men der kommer lige de der småting man ikke lige har tænkt over hehe  Men så er det jo dejligt der er nogle kloge skønne damer herinde til at hjælpe!

Knus.

Ja-smiler- og sådan er det hele tiden...da jeg ventede drengene var der slet ikke den fokus på parfume og alle de der giftige stoffer...desværre...men godt vi hele tiden bliver klogere-smiler

Knus til dig og rigtig god dag...

Anmeld

22. juli 2009

Ox.

Eva skriver:

Ja-smiler- og sådan er det hele tiden...da jeg ventede drengene var der slet ikke den fokus på parfume og alle de der giftige stoffer...desværre...men godt vi hele tiden bliver klogere-smiler

Knus til dig og rigtig god dag...

Ja helt sikkert!

Rigtig god dag .. Knus!

Anmeld

22. juli 2009

Vingummien

Kæresten forbød mig at gøre rent da jeg ventede ham fordi vi har mange stærke sager fordi jeg gør meget op o at der er klinisk rent el det gjorde jeg, nu må jeg bide det lidt i mig.

Men når barnet først kommer så er det faktisk ik godt at der er klinisk rent, er faktisk lidt sjovt ik. Er bedre der bare er ok rent end at man gør det hver dag når man har børn

Anmeld

22. juli 2009

Ox.

suanne85 skriver:

Kæresten forbød mig at gøre rent da jeg ventede ham fordi vi har mange stærke sager fordi jeg gør meget op o at der er klinisk rent el det gjorde jeg, nu må jeg bide det lidt i mig.

Men når barnet først kommer så er det faktisk ik godt at der er klinisk rent, er faktisk lidt sjovt ik. Er bedre der bare er ok rent end at man gør det hver dag når man har børn

Det vidste jeg faktisk ikke, men nu jeg tænker over det kan jeg faktisk godt se hvorfor, det er vel fordi deres immunforsvar skal lære at kunne stå lidt imod? ...  

Anmeld

22. juli 2009

Vingummien

SussieOx skriver:

Det vidste jeg faktisk ikke, men nu jeg tænker over det kan jeg faktisk godt se hvorfor, det er vel fordi deres immunforsvar skal lære at kunne stå lidt imod? ...  

Ja nemlig, så må ik gøre rent gør han hehe. For hvis jeg først kommer igang sååå

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.