Fødselsdagsgæster- at sige tak for idag , på en pæn måde

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. oktober 2013

Anonym trådstarter

RGN skriver:

Hvis det er en skriftlig invitation du sender ud kan du evt skrive at der er fødselsdag fra kl. 9-12, hvor festen slutter pga. dine smerter.

Så har du meldt ud hvorfor og folk ved på forhånd at det er højst  3 timer.

Hvis de så glemmer det, når "musikken spiller" kan du evt. sige at det har været super hyggeligt, men du bliver nødt til at lægge dig lidt, men at du glæder dig til at se dem igen en anden dag.

Invitationer foregår gerne på SMS . Det plejer ikke at være et problem , første gang jeg oplever dette. Men helt sikkert en god ide til næste gang. For er helt splittet af idag er SÅ dårlig at sige fra i øjeblikket, da jeg så sætter fokus på " det " men kan se det er nødvendigt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. oktober 2013

(august)

Hej

Jeg ville sætte slut tidspunkt på....

Vi er nok den slags gæster som bliver hængende hvis det er hyggeligt og hvis der hverken er sluttidspunkt eller nogen som siger det på den ene eller anden måde, så bliver vi.

Hvis de kender til jeres situation ville jeg godt kunne finde på at sige nu kan børnene ikke overskue mere og jeg har ondt, så vi må fortsætte en anden dag...eller også ville jeg lægge mig også må manden sørge for resten.

Anmeld

14. oktober 2013

Anonym trådstarter

mn skriver:

jeg tænker så må man i invitationen skrive f.eks. festenforegår i tidsrummet kl. 8-12.30 og så ved folk at kl. 12.30 skal de gå.

Det vil jeg gøre næste gang. Har aldrig oplevet dette før så kom lidt bag på mig. Folk plejer at fordufte stille og roligt. 

Anmeld

14. oktober 2013

Anonym trådstarter

modesty skriver:

Jeg siger det bare. "Det var skidehyggeligt, men nu er jeg faktisk megatræt, så jeg bliver altså nødt til at smide jer ud". Har aldrig oplevet sure miner på den konto.

Helt sikkert noget jeg skal øve mig i. Og bliver bedre til. Jeg har aldrig stået i sådan situation før plejer nok at kunne sige fra. Men havde det så skidt med at " smide " dem ud. Men kan mærke idag, det simpelthen bare ikke dur.

Anmeld

14. oktober 2013

Anonym trådstarter

(august) skriver:

Hej

Jeg ville sætte slut tidspunkt på....

Vi er nok den slags gæster som bliver hængende hvis det er hyggeligt og hvis der hverken er sluttidspunkt eller nogen som siger det på den ene eller anden måde, så bliver vi.

Hvis de kender til jeres situation ville jeg godt kunne finde på at sige nu kan børnene ikke overskue mere og jeg har ondt, så vi må fortsætte en anden dag...eller også ville jeg lægge mig også må manden sørge for resten.

Det vil jeg gøre næste gang. Som sagt har jeg ikke oplevet det før. Folk plejer at fordufte af sig selv. Det var hyggeligt, men jeg kan desværre ikke holde til SÅ mange timer. Nævnte nu også et par gange jeg var træt. De ved jeg har smerter men har ikke forståelse for HVAD det indebærer. Må øve mig i at sige stop.

Anmeld

14. oktober 2013

modesty

Anonym skriver:

Helt sikkert noget jeg skal øve mig i. Og bliver bedre til. Jeg har aldrig stået i sådan situation før plejer nok at kunne sige fra. Men havde det så skidt med at " smide " dem ud. Men kan mærke idag, det simpelthen bare ikke dur.

Min erfaring er, at hvis man selv tager det afslappet og med et smil, jamen så gør gæsterne det også. Jeg sagde meget fra da vores søn var lille, fordi jeg simpelthen var så træt.

Anmeld

14. oktober 2013

Anonym trådstarter

modesty skriver:

Min erfaring er, at hvis man selv tager det afslappet og med et smil, jamen så gør gæsterne det også. Jeg sagde meget fra da vores søn var lille, fordi jeg simpelthen var så træt.

Ja det er nok rigtigt. Syntes det er svært fordi jeg netop ved de ikke har forståelsen for min situation . Så bider det jo bare i mig, men igår var altså mere end jeg kunne klare. 

Anmeld

14. oktober 2013

L&V

Jeg tror bare jeg ville sige noget ala "puha nu er jeg godt nok brugt, det er ik fordi jeg vil smide jer ud men jeg trænger til et hvil. Men lad os gøre det om snart igen"
Så har man været ærlig høflig og inbudt til at ses igen så de ik tager det personligt

Anmeld

14. oktober 2013

Anonym trådstarter

Månsson skriver:

Jeg tror bare jeg ville sige noget ala "puha nu er jeg godt nok brugt, det er ik fordi jeg vil smide jer ud men jeg trænger til et hvil. Men lad os gøre det om snart igen"
Så har man været ærlig høflig og inbudt til at ses igen så de ik tager det personligt

Ja det var en god måde at sige det på  Skal helt sikkert øve mig. Indtil nu har det mest været på udebane og så kører JEG jo bare hjem. Har nemlig ikke stået i situationen hjemme før. Så følte ikke jeg kunne tillade mig at smide folk ud. Men idag betaler jeg så prisen 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.