Er lige anno da jeg ikke ønsker tråden skal kunne Googles men søger et godt råd. Hvordan jeg håndtere en lignende situation en anden gang.
Igår holdte vi fødselsdag for knægten og mig. Jeg havde fødselsdag lørdag og knægten igår. Vi havde inviteret gæster til igår til morgenmad, for det skulle være nemt. Sagen er den jeg døjer med smerter og bliver hurtig " mentalt udkørt " og smerteplaget. Samt 2 ud af 3 børn er sensitive. Så mange gæster kræver meget af os alle.
dog hygger vi os og nyder det. Nå men til sagen, vi havde som sagt inviteret til rundstykker kl 9,30 . Omkring 12,30 tiden takker de fleste gæster af for dagen Pånær en ( Med 2 børn ) jeg er på daværende tidspunkt godt brugt. Der har været godt gang i den med snak, børn mm. Samt forberedelse til gæsterne kom.
men sidste gæst gør ikke antræk til at takke af , og jeg kan ikke få mig til at sige noget. Først kl 16 gør sidste gæst klar til at køre hjem. Det var hyggeligt, men pga af smerter er det ALT for langt tid for mig. Hvilket har haft konsekvenser idag. Og ungerne er hjemme hele uge. Så kan slet ikke få samlet nye kræfter.
hvordan får jeg en anden gang sagt fra på en PÆN måde , uden gæsten føler sig smidt ud ??
P.s til Info har familien ikke den store forståelse for min situation med smerter mm.
Anmeld