Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Charliepar skriver: Her er min graviditetstest fra i dag, hvor jeg har testdag. Den ekstra streg kom inden for et minut. Den er ganske vist ikke så tydelig, men jeg kunne da se den med mine søvndrukne øjne. Kan I se den? Jeg er helt rundt på gulvet, for jeg havde ingenting forventet. Vi har haft sex tre gange denne måned, ingen af dem omkring ægløsning. Er det virkelig blevet vores tur, nu et år efter, vi smed præventionen?
Her er min graviditetstest fra i dag, hvor jeg har testdag. Den ekstra streg kom inden for et minut. Den er ganske vist ikke så tydelig, men jeg kunne da se den med mine søvndrukne øjne. Kan I se den?
Jeg er helt rundt på gulvet, for jeg havde ingenting forventet. Vi har haft sex tre gange denne måned, ingen af dem omkring ægløsning. Er det virkelig blevet vores tur, nu et år efter, vi smed præventionen?
IKKE TYDELIG!? Den er da flot tydelig... Mine test var ikke engang så tydelige der :pSTORT Tillykke
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Line - med 2 boblinger skriver: IKKE TYDELIG!? Den er da flot tydelig... Mine test var ikke engang så tydelige der :pSTORT Tillykke
Haha ja øh.. Jeg var ret træt og ret meget rundt på gulvet i morges!
Tak allesammen!
Kæmpe stort tillykke Jeg testede selv positiv i går, og sikke en fantastisk følelse, man har bare lyst til at råbe det til hele verden!
Charliepar skriver: Haha ja øh.. Jeg var ret træt og ret meget rundt på gulvet i morges! Tak allesammen!
Det er der ikke noget at sige til at du var lidt rundt på gulvet.. hihi
Tulipan skriver: Kom lige til at se at du endelig har testet positivSå vil bare lige skrive TILLYKKE
Kom lige til at se at du endelig har testet positivSå vil bare lige skrive TILLYKKE
Tak Ja det kom jo lige pludseligt!
Ja det er da!!
Du skal være mooooar
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128