Er det virkelig blevet vores tur?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.078 visninger
17 svar
17 synes godt om
14. oktober 2013

Papillon

Her er min graviditetstest fra i dag, hvor jeg har testdag. Den ekstra streg kom inden for et minut. Den er ganske vist ikke så tydelig, men jeg kunne da se den med mine søvndrukne øjne. Kan I se den?

Jeg er helt rundt på gulvet, for jeg havde ingenting forventet. Vi har haft sex tre gange denne måned, ingen af dem omkring ægløsning. Er det virkelig blevet vores tur, nu et år efter, vi smed præventionen?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. oktober 2013

Astrid1984

Tillykke

Anmeld

14. oktober 2013

vitapigen

Tillykke... den er helt klar positiv... Den er meget mere positiv end min og jeg har en lille spire i maven

Anmeld

14. oktober 2013

stjernehimmel

Charliepar skriver:

Her er min graviditetstest fra i dag, hvor jeg har testdag. Den ekstra streg kom inden for et minut. Den er ganske vist ikke så tydelig, men jeg kunne da se den med mine søvndrukne øjne. Kan I se den?

Jeg er helt rundt på gulvet, for jeg havde ingenting forventet. Vi har haft sex tre gange denne måned, ingen af dem omkring ægløsning. Er det virkelig blevet vores tur, nu et år efter, vi smed præventionen?

Stort tillykke..... Den er da bestemt positiv 

Anmeld

14. oktober 2013

Kløver

Tillykke, jeg ser tydeligt 2 streger

Anmeld

14. oktober 2013

StineC

Tillykke! Den ligner min da jeg testede positiv

Anmeld

14. oktober 2013

Papillon

Tak! Og tak for hjælpen! Tror jeg blev så overrasket, at jeg ikke turde tro mine egne øjne! 

Åh nu må min kæreste godt komme hjem! Kan da næsten ikke vente til i morgen aften med at fortælle det! 

Mangler en smiley, der løber rundt om sig selv i forvirring og jublende glæde

Anmeld

14. oktober 2013

Trekløver(:

Charliepar skriver:

Tillykke Den er da meget fin positiv 

Anmeld

14. oktober 2013

Dorthe1986

Stort tillykke

Vi havde sex 2 gange den måned jeg blev gravid, så det kan snildt lade sig gøre min nummer to streg kom med det samme og var lige så tydelig som kontrolstregen, men jeg var så også 7 uger henne da jeg testede

Anmeld

14. oktober 2013

Kay

så ligger din æl nok andreledes end du går og regner med... for det der er en posetiv test  stort tillykke 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.