hvilken mærke atostol

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. oktober 2013

**Ønskebabyen

2babygirls skriver:

På rømer stolen sidder basen på stolen når du køber den, den sælges ikke seperat efter str 1

Jeg fortæller bare hvad vi fik at vide i baby Sam..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. oktober 2013

2babygirls

**Ønskebabyen skriver:

Jeg fortæller bare hvad vi fik at vide i baby Sam..

Kan så fortælle dig at på vores rømer str 2+3 sidder basen på stolen når du køber den

Anmeld

14. oktober 2013

**Ønskebabyen

2babygirls skriver:

Kan så fortælle dig at på vores rømer str 2+3 sidder basen på stolen når du køber den

Ja tak, det har jeg skam forstået.. Men som sagt giver jeg blot den Info videre som jeg fik i BabySam for 1 1/2 månede siden.

Anmeld

15. oktober 2013

2babygirls

**Ønskebabyen skriver:

Ja tak, det har jeg skam forstået.. Men som sagt giver jeg blot den Info videre som jeg fik i BabySam for 1 1/2 månede siden.

Ja tak, ingen grund til at blive fornærmet. Du er blevet fejlinformeret eller hørt forkert, og så ville jeg bare fortælle dig hvordan det rigtigt hænger sammen

Anmeld

15. oktober 2013

**Ønskebabyen

2babygirls skriver:

Ja tak, ingen grund til at blive fornærmet. Du er blevet fejlinformeret eller hørt forkert, og så ville jeg bare fortælle dig hvordan det rigtigt hænger sammen

Jeg bliver ikke fornærmet, men forstod det godt første gang du skrev det

Ved skam ikke om jeg er blevet fejlinformeret. Det kan jo være der er kommet nye stole siden du købte dine

Anmeld

15. oktober 2013

2babygirls

**Ønskebabyen skriver:

Jeg bliver ikke fornærmet, men forstod det godt første gang du skrev det

Ved skam ikke om jeg er blevet fejlinformeret. Det kan jo være der er kommet nye stole siden du købte dine

Nej det er der ikke så mange stole skal vi heller ikke bruge.. Købte en for 2 år siden og en for en uge siden

Anmeld

20. oktober 2013

Mette 28

anna111 skriver:

ja hvilken mærke atostol med base vil du andbefale?

hvis du er interesseret så har jeg en stol tilsalg mærke er recaro og der er base med til... Har aldrig været med i uheld og kommer fra ikke ryger hjem...

der er en indsats med til helt nyfødte så der er fuld støtte om baby's hovede, det er lige til at tage ud når de vokser...

kan varmt anbefald deres stole...

Anmeld

20. oktober 2013

anna111

Profilbillede for anna111
Mette 28 skriver:

hvis du er interesseret så har jeg en stol tilsalg mærke er recaro og der er base med til... Har aldrig været med i uheld og kommer fra ikke ryger hjem...

der er en indsats med til helt nyfødte så der er fuld støtte om baby's hovede, det er lige til at tage ud når de vokser...

kan varmt anbefald deres stole...

Tak for tilbudet
Men vi har fundet en rømer baby safe plus med base som vi skal ud at hente idag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.