hvilken mærke atostol

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.409 visninger
27 svar
6 synes godt om
13. oktober 2013

anna111

Profilbillede for anna111
ja hvilken mærke atostol med base vil du andbefale?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. oktober 2013

An&Jo

cybex, rømer eller maxi cosi

kig ind på autostol.dk og se deres sammenligning af stole, hvor de har sammenlagt vurderingerne, og så ser du hvilke stole der overordnet tester bedst..

Anmeld

13. oktober 2013

anna111

An&Jo skriver:

cybex, rømer eller maxi cosi

kig ind på autostol.dk og se deres sammenligning af stole, hvor de har sammenlagt vurderingerne, og så ser du hvilke stole der overordnet tester bedst..

Okay mange tak

Anmeld

13. oktober 2013

Pigent

Selv ville jeg vælge Rømer eller Cybex. Der er også Maxi Cosi, Besafe, Recaro og Brio som hvis også skulle være gode autostole

Anmeld

14. oktober 2013

anna111

Barnepigen skriver:

Selv ville jeg vælge Rømer eller Cybex. Der er også Maxi Cosi, Besafe, Recaro og Brio som hvis også skulle være gode autostole

Tak tror osse jeg vælger rømer da den bare virker bedst
Vi finder den nok brugt da den lille jo ikke kan sidde i den så læge

Anmeld

14. oktober 2013

NNL

Lige et råd: Læg mærke til benlængden på den stol du køber. Kender flere hvor barnet ikke har kunnet strække benene ud i en alder af 4 mdr (Brio stole). Der er forskel på hvor langt tilbage numsen er i stolene. Vi havde en maxi cosi og var super glade for den. Har købt samme mærke i stol 2

Anmeld

14. oktober 2013

Babiesontheway

Vi har købt 2 rømer med isofix base :-)

Anmeld

14. oktober 2013

**Ønskebabyen

ja hvilken mærke atostol med base vil du andbefale?

Vi har købt en Maxi Cosi Pebble med isofix base. Det var den de anbefalede os de fleste steder, og den vi synes bedst om når vi læste rundt omkring på nettet.

Bl.a kan nævnes at en del oplever, at hovedet på barnet kommer til at "hænge" når barnet falder i søvn, i stolen fra Römer. Derimod er Maxi Cosi'en blandt de bedste og den har en super soveposition, hvor barnet næsten kommer helt ned at ligge. 

Det gode ved den er også at du kan genbruge basen til næste strørrelse stol. Ved Römer f.eks. skal du have ny base hver gang, når du skifter størrelse på autostol.

Anmeld

14. oktober 2013

anna111

**Ønskebabyen skriver:

Vi har købt en Maxi Cosi Pebble med isofix base. Det var den de anbefalede os de fleste steder, og den vi synes bedst om når vi læste rundt omkring på nettet.

Bl.a kan nævnes at en del oplever, at hovedet på barnet kommer til at "hænge" når barnet falder i søvn, i stolen fra Römer. Derimod er Maxi Cosi'en blandt de bedste og den har en super soveposition, hvor barnet næsten kommer helt ned at ligge. 

Det gode ved den er også at du kan genbruge basen til næste strørrelse stol. Ved Römer f.eks. skal du have ny base hver gang, når du skifter størrelse på autostol.

Tusen tak for svar
Jeg var netop navøs for at få en stol hvor barnets hovede ville komme til at hænge og ikke ville sidde godt så vil da lige kikke noget mere på den du anbefaler

Anmeld

14. oktober 2013

**Ønskebabyen

Tusen tak for svar
Jeg var netop navøs for at få en stol hvor barnets hovede ville komme til at hænge og ikke ville sidde godt så vil da lige kikke noget mere på den du anbefaler

Velbekomme

Der var en der skrev til mig, da jeg i august spurgte ind til autostole herinde. Kan lige se om jeg kan finde den frem igen, hun havde nemlig en til salg.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.