Angsten for at blive gravid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. oktober 2013

Sander&Vitus-Mor

Kamulla skriver:

et like til jeg er en freak.. ved jeg ikke lige hvordan jeg skal tolke  

Haha det var ikke ment som at du var en "freak" synes bare det var fedt/sjovt skrevet ;-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. oktober 2013

Team Putte

Kamulla skriver:

puha ja.. det er alle de tanker.. mine veninder kan ikke forstå jeg ikke bare giver dne gas, men 1. det er bare ikke mig, 2. frygten for en uønsket graviditet... og abort vil nok komme på tale her, vil slet ikke kunne være alene med 2 planlagt.. jo... har sagt til mig selv at hvis jeg stadig er single som 30 årig bliver jeg gravid på hospitalet ønsker meget flere børn, er slet ikke færdig..  

men må også være ubehageligt når man er i forhold med de tanker..

Er nogle af de veninder selv alenemødre?

Vi er heldigvis helt enige om at nr. 2 ikke skal komme endnu, ellers havde tankerne været helt ulidelige!

Anmeld

14. oktober 2013

Kamulla

VråJepsen skriver:

Haha det var ikke ment som at du var en "freak" synes bare det var fedt/sjovt skrevet ;-)

hehe... så er jeg mere rolig

Anmeld

14. oktober 2013

Mortilxx

Jeg er ikke alene nu, men det var jeg for halvandet år siden ;-) Jeg frygtede det rigtig meget! Jeg var i fast forhold da jeg fik min første søn, jeg gik fra faderen da min søn var halvandet år. Han var der som han skulle, var der for min søn og det er han stadig den dag i dag. Da jeg gik fra ham, frygtede jeg meget at være gravid. Jeg fandt min nuværende kæreste nogle måneder efter og han ville gerne have børn, jeg var stadig bange for at blive gravid, for jeg ville ikke stå med to børn med to forskellige fædre. I dag venter jeg mig nr. 2, jeg var både glad men også enormt bange! Jeg blev nødt til at tage en beslutning og jeg valgte at beholde ham, så nu er jeg halvvejs, stadig sammen med min kæreste (snart været sammen i halvandet år) og har den skønneste søn :-) Du er bestemt ikke den eneste, tror faktisk der er mange der har det sådan eller noget lignende.

Anmeld

14. oktober 2013

Kamulla

Team Putte skriver:

Er nogle af de veninder selv alenemødre?

Vi er heldigvis helt enige om at nr. 2 ikke skal komme endnu, ellers havde tankerne været helt ulidelige!

ikke 100% som jeg og de har ikke gennemgået en graviditet alene... de er alene nu, meeeennn... syntes ikke det er det samme..

Anmeld

14. oktober 2013

Team Putte

Kamulla skriver:

ikke 100% som jeg og de har ikke gennemgået en graviditet alene... de er alene nu, meeeennn... syntes ikke det er det samme..

Hehe det er det da heller ikke.. Der er stor forskel på at være alene fra start og at blive det når barnet er 5 og langt mere selvkørende

Anmeld

14. oktober 2013

Kamulla

Team Putte skriver:

Hehe det er det da heller ikke.. Der er stor forskel på at være alene fra start og at blive det når barnet er 5 og langt mere selvkørende

nemlig... desuden ser min søn ikke sin far og har aldrig gjort det.. han er meget følsom og det at mangle en far har taget hårdt på ham desværre.. 

Anmeld

14. oktober 2013

Team Putte

Kamulla skriver:

nemlig... desuden ser min søn ikke sin far og har aldrig gjort det.. han er meget følsom og det at mangle en far har taget hårdt på ham desværre.. 

Øv hvor ærgerligt! Hvor gammel er han? Har han andre faderfigurer han kan se op til?

Anmeld

14. oktober 2013

Kamulla

Team Putte skriver:

Øv hvor ærgerligt! Hvor gammel er han? Har han andre faderfigurer han kan se op til?

han er 5 1/2år gammel.. hmm.. ikke sådan i det daglige nej... men vi ser ofte min søster og min svoger samt min mor og min stedfar, han er ret knyttet til de 2 mænd, men det er jo ikke det samme

Anmeld

14. oktober 2013

Team Putte

Kamulla skriver:

han er 5 1/2år gammel.. hmm.. ikke sådan i det daglige nej... men vi ser ofte min søster og min svoger samt min mor og min stedfar, han er ret knyttet til de 2 mænd, men det er jo ikke det samme

Nej det er slet ikke det samme min kusine har en søn på samme alder og er i samme situation og han mangler også den der faderlige tilknytning

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.