Kamulla skriver:
da godt jeg ikke er alene med en frygt for at blive gravid.. den er ret opslidende.. det der er værst her er at jeg virkelig ønsker mig et barn mere snart, men vil have hele pakken næste gang.. og blev gravid på p-piller sidst, så min tillid til prævention er ødelagt, samt jeg ikke gider tage p-piller eller andet når jeg ser en mand om året eller hver 2. år.. 
Det kan jeg sørme godt forstå! En til at dele glæder og sorger med, det er bare ikke det samme med familie og venner som med faderen til barnet!

Nej jeg fyldte heller ikke min krop med p-piller da jeg var single, men der er jo en del bekymringer ved kondom! Får de det nu sat rigtigt på, ryger det af midt i det hele, får han revet hul i det uden at opdage det, husker han at holde på det på vej ud OSV OSV OSV! Det tager sgu noget af glæden af akten at man skal ligge der og spekulere.. Jeg gør det også selvom det er med min kæreste.. Nogle gange kan jeg bare ikke slippe tankerne omkring det, netop fordi jeg er så bange for en uønsket graviditet.. Jeg har fået 1 abort for 6 år siden og jeg ønsker ikke flere.. Slet ikke efter jeg har fået min datter!
Anmeld