Forret der passer til lam?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. oktober 2013

Mettefpigen

Carpaccio eller bruchetta :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. oktober 2013

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Dorthe1986 skriver:

Jeg skal lave en treretters menu til mine to bedste venner snart :-)

Til hovedret vil jeg lave lammekølle med tomatsalat og flødekartofler og desserten bliver noget is med nogle cupcakes til :-)

Men jeg er seriøst blank på hvilken forret jeg skal lave, så håber i kan hjælpe -eneste nogo er laks :-)

Jeg ville klart køre det græske tema og servere dolmades eller en tallerken med meze af forskellig art. Stegt feta er også fantastisk. 

Anmeld

14. oktober 2013

Weber

Dorthe1986 skriver:

Til hovedret vil jeg lave lammekølle med tomatsalat og flødekartofler og desserten bliver noget is med nogle cupcakes til :-)

Men jeg er seriøst blank på hvilken forret jeg skal lave, så håber i kan hjælpe -eneste nogo er laks :-)

lidt mormor-salat med unghane(eller en god kylling, hvor du bruger del ene bryst filet stegt og skåret i skiver. skindet fra ryggen el. forsiden pilles af og steges sprød i ovnen med salt på, så det bliver til "chips". anrettes på takkerken med brombær kompot, som dyppelse 

det er anderledes, lækkert og passer til kraftige hovedretter

Anmeld

14. oktober 2013

Weber

Dorthe1986 skriver:

jeg ville forresten holde mig fra suppe og mousse, for ikke at få tung forret, når hovedrettener det  

Anmeld

14. oktober 2013

BellaCiinea

Dorthe1986 skriver:

http://viskalspise.dk/opskrifter/vegetar/stegt-fetaost-melon-tomatsalsa.html

Anmeld

14. oktober 2013

Dorthe1986

Mettefpigen skriver:

Carpaccio eller bruchetta :-)

Årh ja det er også bare super lækkert :-)

Anmeld

14. oktober 2013

Dorthe1986

Weber skriver:

lidt mormor-salat med unghane(eller en god kylling, hvor du bruger del ene bryst filet stegt og skåret i skiver. skindet fra ryggen el. forsiden pilles af og steges sprød i ovnen med salt på, så det bliver til "chips". anrettes på takkerken med brombær kompot, som dyppelse 

det er anderledes, lækkert og passer til kraftige hovedretter

Det lyder så lækkert :-) tak for forslaget :-)

Anmeld

14. oktober 2013

Dorthe1986

IsabellaCiinea skriver:

http://viskalspise.dk/opskrifter/vegetar/stegt-fetaost-melon-tomatsalsa.html

Ej, det er også bare lækkert :-) men har aldrig set man kunne få runde fetaoste :-)

Anmeld

14. oktober 2013

BellaCiinea

Dorthe1986 skriver:

Ej, det er også bare lækkert :-) men har aldrig set man kunne få runde fetaoste :-)

Det er i sådan en blå dåse.. det jeg kender til i hvert fald

Anmeld

14. oktober 2013

MyLove E

Samosa med feta og spinat. Muligvis rejer.

Noget med muslinge

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.