At fortælle man har mødt en anden.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. oktober 2013

modesty

Anonym skriver:

Før i begynder at hakke ned på mig, så lad mig fortælle lidt historie.

min kæreste gennem 5,5 år, far til vores barn, har jeg igennem en længere periode haft det skidt med .

der ligger mange grunde bag. Men alt i alt. Kærligheden er her ikke mere.

Jeg har mødt en super sød fyr. Vi har faktisk gået i parralelklasse i 9 år uden at snakke sammen. Vi begynde ved et tilfælde at snakke, og nu er vi faldet pladask for hinanden. 

Tanken om at skulle flytte fra nuværende har været her længe. 

vi har hus sammen. Hvad skal jeg lige gøre? Jeg er fast besluttet, men hvordan?

Prøv at se om du ikke kan finde noget andet at bo i så hurtigt som muligt. Jeg synes der er flere ting at tage hensyn til end at du "holder din kæreste for nar" som andre skriver. Ja, det mest ærlige ville være at sige det med det samme, men du har også et barn at tænke på. Og det vil ikke være sundt for jeres barn at bo i en forpestet atmosfære hvor din mand ikke kan holde sine negative følelser for dig tilbage. Det kan blive rigtig ubehageligt og det synes jeg man skal prøve at undgå at udsætte et lille barn for.

Så hvis du kan finde noget andet at bo i relativt hurtigt, ville jeg vente med at sige det. Hvis der kommer til at gå lang tid før du kan flytte, bliver du næsten nødt til at sige det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. oktober 2013

Trekløver(:

Anonym skriver:

Før i begynder at hakke ned på mig, så lad mig fortælle lidt historie.

min kæreste gennem 5,5 år, far til vores barn, har jeg igennem en længere periode haft det skidt med .

der ligger mange grunde bag. Men alt i alt. Kærligheden er her ikke mere.

Jeg har mødt en super sød fyr. Vi har faktisk gået i parralelklasse i 9 år uden at snakke sammen. Vi begynde ved et tilfælde at snakke, og nu er vi faldet pladask for hinanden. 

Tanken om at skulle flytte fra nuværende har været her længe. 

vi har hus sammen. Hvad skal jeg lige gøre? Jeg er fast besluttet, men hvordan?

Du bør tage en snak med din mand om det, og jeg ville fortælle det som det er, at du er faldet for en anden. Han vil nok stille spørgsmålstegn ved hvorfor du vil ud af forholdet, og vil også kunne mærke på dig at du er forelsket (Går ud fra han kender dig utrolig godt, nu i har et barn sammen på 5 år).

Det er nu en gang sådan noget der kan ske, og at man falder for en anden, det er jo sket mange gange før for mange andre, så jeg vil ikke dunke dig oven i hovedet, men ønske dig held og lykke med dit nye forhold, og håber at din søn kommer " så godt som man kan " igennem bruddet.

Ville blive boende i huset, eller måske hos noget familie indtil i har fundet ud af hvordan med jeres søn osv. Skal fungere. Der skal jo laves samværdsaftale.

Mvh

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.