At fortælle man har mødt en anden.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.495 visninger
11 svar
31 synes godt om
12. oktober 2013

Anonym trådstarter

Før i begynder at hakke ned på mig, så lad mig fortælle lidt historie.

min kæreste gennem 5,5 år, far til vores barn, har jeg igennem en længere periode haft det skidt med .

der ligger mange grunde bag. Men alt i alt. Kærligheden er her ikke mere.

Jeg har mødt en super sød fyr. Vi har faktisk gået i parralelklasse i 9 år uden at snakke sammen. Vi begynde ved et tilfælde at snakke, og nu er vi faldet pladask for hinanden. 

Tanken om at skulle flytte fra nuværende har været her længe. 

vi har hus sammen. Hvad skal jeg lige gøre? Jeg er fast besluttet, men hvordan?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. oktober 2013

Mettefpigen

Der er vel ikk andet for end at sige at du har mødt en anden....

Anmeld

12. oktober 2013

Anonym trådstarter

Mettefpigen skriver:

Der er vel ikk andet for end at sige at du har mødt en anden....

Jeg skal vel sikrer mig et sted at bo inden jeg fortæller det ?

Anmeld

12. oktober 2013

Mettefpigen

Anonym skriver:

Hvis i har hus sammen behøver du vel ikk at finde noget andet at bo i først... Han kan jo ikk smide dig ud..... Synes hellere du skal fortælle det nu, end at du skal holde ham hen... Når i har barn sammen er der jo også flere ting der skal snakkes igennem andgående barnet før du flytter...

Anmeld

12. oktober 2013

ønskebørn74

Anonym skriver:

Nej, du skal se at få det sagt og ikke holde din kommende ex mere for nar.. Og tage ansvar.. 

Anmeld

12. oktober 2013

Maise86

Mettefpigen skriver:

Hvis i har hus sammen behøver du vel ikk at finde noget andet at bo i først... Han kan jo ikk smide dig ud..... Synes hellere du skal fortælle det nu, end at du skal holde ham hen... Når i har barn sammen er der jo også flere ting der skal snakkes igennem andgående barnet før du flytter...

Jeg melder mig helt enig her!

Anmeld

12. oktober 2013

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Anonym skriver:

Det vil være meget uærligt at gå med den vished, at du forlader ham, i smug. Sådan synes jeg ikke, man kan behandle andre. 

Anmeld

12. oktober 2013

esioul

Anonym skriver:

Jeg synes ikke det er ok at vente til du har noget andet at bo i.

Du skal få det sagt i en hulens fart.

Trækker du den for længe, tror jeg ikke i slipper godt ud af det sammen. Og i har jo trods alt et barn i skulle ku' samarbejde om.

Sikke et dilemma

Anmeld

12. oktober 2013

B&J

der er ikke andet for du må føre det ud i livet det lyder som om dig og din kæreste ikke rigtigt er kærester mere men venner som endelig bor sammen det gjorde mig og min x også i ½år vi havde ingen ting sammen overhovede vi boede under samme tag og spise sammen det var alt..

havde dog ikke børn men det skal jo ikke noget at sige hvis man ikke føler noget for hinanden mere og man lige pludselig falder for en anden jamen det kan man jo ikke gøre ved man kan jo ikke stoppe kærligheden,

men man kan gå lidt stille med dørene ang den nye kærlighed og ikke sige op lige som om yes nu er jeg ude af det forhold og inde i et nyt hvis du forstår

MEN ja få det sagt og få FLYTTET og komme videre så må ham den nye jo holde lidt igen til alt er på plads

Anmeld

12. oktober 2013

EKAB

Profilbillede for EKAB
Hvis ikke du fysisk har været sammen med den nye, så synes jeg du skal forlade din kæreste inden du laver noget med ham den nye.

Herefter er du jo frit stillet til at gøre hvad du vil.

Har I allerede været sammen, så havde jeg nok ikke sagt at jeg havde mødt en anden. Jeg havde nok stoppet forholdet til min kæreste, og når der var faldet ro på, ville jeg fortælle om min nye kæreste.

Tror virkelig det skaber unødvendigt meget drama, hvis du melder ud at du forlader ham til fordel for en anden.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.