Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Vores dreng som fylder 6 år på tirsdag spiller det også og han bygger kun huse - han elsker spillet og det er slet ikke voldeligt
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
min søn på 5 spiller minecraft på iPad´en, ser det ikke som et voldligt spil overhovedet, og min søn er ikke blevet voldlig af at spille det
Minecraft er viatuelle legoklodser... det kan næsten ikke blive mindre voldeligt
KarinaBF skriver: Hej Alle sammen Er lidt i et dilemma jeg aner virkelig ikke hvad jeg skal synes om Minecraft !Min søn på 5 år (6 år til marts) elsker at sidder og kigge på Youtube det plejer at være Thomas Tog, Postmand Per, Barbapapa osv altså de kendte tegnefilm fra tv han så men efter hans fætter på 13 år har været på besøg ser han Minecraft på youtube hver gang han er på men jeg har bare hørt at det er et meget voldig spil og synes han er for lille men selv om vi siger at vi ikke vil have han ser det og at vi tager Computer og han ikke får lov at se youtube mere (og det har været taget fra ham flere gange) gør han det stadig har set nogen af dem han ser og det er meget forskelligt om de er voldige hvad siger for eller i mod ??? til en 5 årig ??
Hej Alle sammen Er lidt i et dilemma jeg aner virkelig ikke hvad jeg skal synes om Minecraft !Min søn på 5 år (6 år til marts) elsker at sidder og kigge på Youtube det plejer at være Thomas Tog, Postmand Per, Barbapapa osv altså de kendte tegnefilm fra tv han så men efter hans fætter på 13 år har været på besøg ser han Minecraft på youtube hver gang han er på men jeg har bare hørt at det er et meget voldig spil og synes han er for lille men selv om vi siger at vi ikke vil have han ser det og at vi tager Computer og han ikke får lov at se youtube mere (og det har været taget fra ham flere gange) gør han det stadig har set nogen af dem han ser og det er meget forskelligt om de er voldige hvad siger for eller i mod ??? til en 5 årig ??
ej hvor er det sjovt, jeg har selv en søn på 6 år ( 7 år om en måned) hans fætter på 10 år har også introceret min søn for minecraft, og han ELSKER det spil ( altså han spiller spillet, og ser det ikke på youtube ) men jeg synes ikke det er ''voldeligt'' som du beskriver det... det handler mest om at bygge nogle bygninger osv...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128