At rejse uden alle sine børn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. oktober 2013

Tip!

Det er jo hans eget valgt om han vil med  

vi har flere gange rejst sammen med mine forældre, og min ældste halvbror har aldrig været med. Han er psykisk syg og det vil ikke være forsvarligt hvis mine forældre tog ham med til udlandet.. 

Når vi skal til USA er han heller ikke inviteret med af selv samme grund.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. oktober 2013

lineog4

De sidste to år har jeg taget på weekend med min store datter og set en masse teater - jeg ved godt det ikke helt kan sammenlignes og dog - skulle jeg tage de små med fik hun aldrig den oplevelse, deres behov ville ikke kunne dækkes og derfor måtte vi enten aflyse eller gøre det på en helt anden måde. På den samme mådr tager jeg ture med dem hver for sig for de har forskellige behov. 

Ved godt det er noget andet med en ugea charterferie og jo nogen vol tænke deres men så er der fordi de ikke forstår I ikke både kan tilgodese jeres store dreng og de to små lige her - I kender jeres dreng bedst og vurderer I han ikke kan overskue en udenlandsrejse så er det jeres vurdering. 

Eneste jeg tænker er om I måske kunne række hånden ud edter hjælp i skole eller andet til at forklare om en rejse så du kan tage afsted velvidende du hsr gjort alt?

Anmeld

13. oktober 2013

Mom

Profilbillede for Mom
lineog4 skriver:

De sidste to år har jeg taget på weekend med min store datter og set en masse teater - jeg ved godt det ikke helt kan sammenlignes og dog - skulle jeg tage de små med fik hun aldrig den oplevelse, deres behov ville ikke kunne dækkes og derfor måtte vi enten aflyse eller gøre det på en helt anden måde. På den samme mådr tager jeg ture med dem hver for sig for de har forskellige behov. 

Ved godt det er noget andet med en ugea charterferie og jo nogen vol tænke deres men så er der fordi de ikke forstår I ikke både kan tilgodese jeres store dreng og de to små lige her - I kender jeres dreng bedst og vurderer I han ikke kan overskue en udenlandsrejse så er det jeres vurdering. 

Eneste jeg tænker er om I måske kunne række hånden ud edter hjælp i skole eller andet til at forklare om en rejse så du kan tage afsted velvidende du hsr gjort alt?

Vi har selvfølgelig været i kontakt med skolen, som får samme svar som vi gør, og det er at han helst ikke vil langt væk hjemmefra, og under ingen omstændigheder op i et fly.

Åhh jeg syntes det er svært, for vil jo så gerne rejse sammen hele familien, men vi vil heller ikke lade de mindre søskendes oplevelser begrænses af storebrors Aspergers.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.