Hvorfor og hvornår landede I på baby.dk ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. oktober 2013

Ka+Ma=Be

Benjamins'mor skriver:

Jeg kom hertil d. 22 november 2010.
Hørte om siden gennem en veninde. Tror jeg var 35/36+.

Sjovt! Det er præcis samme dag jeg blev medlem! 22. november 2010 

Jeg var bare hammer skruk, skrev baby.dk i browseren og wupti! så var jeg her 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. oktober 2013

Clisolka

Jeg har været medlem siden 27. august 2010 - jeg var ellers aktiv på minmave, men var træt af at det altid kørte så langsomt. 

Jeg sad for sjov skyld en dag og søgte på baby og vupti, så kom dette forum op, og jeg har ikke fortrudt et øjeblik 

Anmeld

12. oktober 2013

serinasmor

Jeg landede her hver gang jeg googlede noget med babypleje og mme .... Det blev meget nemmere med tiden bare at oprette mig som bruger så jeg selv kunne spørge - og dele ud af egne erfaringer

og så er det jo en vanedannende side

Anmeld

12. oktober 2013

Morgensol

Jeg har været oprettet herinde siden 10-11-11 (lidt sjovt, præcis et år før jeg blev gift!)
Jeg har brugt rigtig meget tid på et andet babyforum, men det var ren og skær drama! Derfor anbefalede en anden bruger, baby.dk, så jeg prøvede at oprette mig. I starten ku jeg slet ik finde rundt herinde, men efterhånden som jeg har lært at navigere rundt, så er jeg blevet rigtig glad for siden.

Jeg er ik så aktiv, det er lidt i perioder, men jeg læser med hver dag.

Anmeld

12. oktober 2013

jydeinden

blev medlem 11.03.11 og hmm mindes det var fordi jeg tilfældigt søgte på noget om de unge mødre og blev henvist til en debat herinde.. men det er meget svingende hvor aktiv jeg er.. 

Anmeld

12. oktober 2013

lycly

Jeg oprettede mig 19. december 2010. Var nygravid og google kost under graviditet. Så kom baby.dk frem og jeg oprettede en tråd herinde om kost. Og så blev jeg hængende

Anmeld

12. oktober 2013

Isabella_mor

Jeg kom hertil i august 2010, og elskede at brug al min fritid på at sidde og suge til mig, skrive om problemer, stille spørgsmål og bare tale med alle de skønne mennesker der også er herinde og efter jeg fik villads i 2011, så har det været skønt at dele ham med jer   

Anmeld

12. oktober 2013

Nadia&Daniel

Munder skriver:

Bare for hyggens skyld, overskriften siger sig selv

Jeg kan godt starte.

Jeg blev tilbage i 2005 gravid, uden det var helt vild planlagt, og søgte defor Info på nettet. Der havnede jeg på en "konkurrende kanal" og fandt en fantastisk mødregruppe. Denne side blev oprettet af et skønt par derfra, og det var naturligt at flytte med

Selvom Lillen har rundet de 7 år og derfor ikke ligefrem er en baby mere, hænger jeg fast, og nyder mit daglige fix baby.dk

Baby.dk og jeg fandt sammen 1. december 2009 - 18 dage før jeg mistede vores første..

Jeg fandt siden, da jeg googlede baby  og har været her siden..

Anmeld

12. oktober 2013

Aabye

Munder skriver:

Bare for hyggens skyld, overskriften siger sig selv

Jeg kan godt starte.

Jeg blev tilbage i 2005 gravid, uden det var helt vild planlagt, og søgte defor Info på nettet. Der havnede jeg på en "konkurrende kanal" og fandt en fantastisk mødregruppe. Denne side blev oprettet af et skønt par derfra, og det var naturligt at flytte med

Selvom Lillen har rundet de 7 år og derfor ikke ligefrem er en baby mere, hænger jeg fast, og nyder mit daglige fix baby.dk

Tjah.. Jeg havnede her fordi jeg i 2010 blev gravid meget uventet.. Jeg var ung og anede absolut INTET om babyer.. 

Så meldte mig ind for at se om jeg kunne lære noget mere, både forskellige problem stillinger der kunne komme, og dels for at snakke med andre der stod i samme situation som jeg selv gjorde.. 

Anmeld

12. oktober 2013

FruK

Jeg kom her ind i februar sidste år, fordi jeg troede at vi skulle i gang med behandling for at blive gravide. Og så ville jeg gerne finde nogeb, der var i samme båd.

Jeg testede dog positiv ganske kort efter. Aborterede, men blev gravid igen kort efter.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.