Hvorfor og hvornår landede I på baby.dk ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. oktober 2013

B&J

Munder skriver:

Hvis du finder eller opfinder den, så send lige en min vej!

det skal jeg nok kan være der går 10-50år måske mere

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. oktober 2013

Benjamins'mor

Jeg kom hertil d. 22 november 2010.
Hørte om siden gennem en veninde. Tror jeg var 35/36+.

Anmeld

11. oktober 2013

Munder

B&J skriver:

det skal jeg nok kan være der går 10-50år måske mere

Tror du bliver nødt til at speede opfindelsen op, hvis vi skal have gavn af den 

Anmeld

11. oktober 2013

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Jeg oprettede mig 5. oktober 2008, hvor vores søn var knap 1 år og grativ igen med nr. 2. Jeg fik anbefalet siden og har været hængende siden. Er inde og kigge hver dag, men forskelligt, hvor aktiv jeg er

Anmeld

11. oktober 2013

Trekløver(:

Jeg fandt siden, da min kæreste og jeg begyndte at snakke om pb søgte lidt på Google om graviditet og babyer, og så faldt jeg over siden, og syntes der var nogle spændende debatter, og ja så oprettede jeg mig. Opretter sjældent indlæg, men læser meget med i debatterne. Syntes det er en hyggelig side

Anmeld

11. oktober 2013

Munder

M_V skriver:

Jeg fandt siden, da min kæreste og jeg begyndte at snakke om pb søgte lidt på Google om graviditet og babyer, og så faldt jeg over siden, og syntes der var nogle spændende debatter, og ja så oprettede jeg mig. Opretter sjældent indlæg, men læser meget med i debatterne. Syntes det er en hyggelig side

Det er en rigtig hyggelig side, og vanedannende

Anmeld

11. oktober 2013

Trekløver(:

Munder skriver:

Det er en rigtig hyggelig side, og vanedannende

I den grad 

Anmeld

11. oktober 2013

B&J

Munder skriver:

Tror du bliver nødt til at speede opfindelsen op, hvis vi skal have gavn af den 

jaaaaa tænker helt vildt

Anmeld

11. oktober 2013

MorDk

Jeg har været medlem siden 14.juni 2011.

Jeg har i mange mange år være på MinMave.dk men efterhånden blev der lavet en del om derinde og stemningen var rigtig dårlig. Derfor valgte jeg at slette min profil. Oprettede en profil her på Baby.dk fordi jeg havde fået anbefalet det!

Anmeld

11. oktober 2013

bøllen

Første gang jeg kikkede på baby, var fordi jeg skulle se nogle billeder i en brugers album herinde. Vi havde skrevet sammen på en anden debatside, men hun havde så billederne herinde. Har så hængt ved siden . Dog afbrudt af kortere pauser

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.