Janne T. skriver:
Rose var til 2-års undersøgelse i dag (12,8 kilo og 86,5 centimeter), og der var noget ved checket der undrede mig, som jeg ville høre om det er normal kutyme?
Lægen checkede hendes fødder for at se, om hun gik i ordentlige sko, hvorefter hun også checkede skoene for at se, om hælkappen var fast og støttede, og sålen var bøjelig.
Hendes fødder og ecco-sko bestod "testen" med stort ros, men er det ikke lidt underligt, at lægen checker hendes sko? Eller er det bare mig? Det er måske meget normalt? 
jeg kan ikke huske hvad for en undersøgelse det var men min dreng fik også tjekket sine fødder for plat fod,men kun fødder(han har så lidt pat fod eller hvad det hedder.
men har aldrig fået tjekket skoene (men hvis de blev det så ville de også bestå)
min datters fødder har vi fået kigget på til hver undersøgelse da hun har skæve fødder og det har hun gjort siden hun begyndte at gå, og der har vi heller ikke fået tjekket skoene

men de har forklaret hvordan skoene skal støtte (og hun gå også kun i ecco sko.)
Anmeld