ej men for f.... da

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. oktober 2013

TNBC

AnnL skriver:

Godt at høre det ik er værre 

tak.

jeg frygtede at jeg skulle hoppe rundt på krykker og det har jeg ikke tid til.. man kan sku ikke grave kartofler på krykker

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. oktober 2013

Babydrøm

Yurie skriver:

tak.

jeg frygtede at jeg skulle hoppe rundt på krykker og det har jeg ikke tid til.. man kan sku ikke grave kartofler på krykker

Nej det bliver svært  Så godt det ik er værre

Anmeld

13. oktober 2013

TNBC

AnnL skriver:

Nej det bliver svært  Så godt det ik er værre

Meget. For jeg har glædet mig til den tur

Anmeld

13. oktober 2013

Babydrøm

Yurie skriver:

Meget. For jeg har glædet mig til den tur

Tur?

Anmeld

13. oktober 2013

MyLove E

Sådan Og stort tillykke herfra

Det er altid godt at slutte en fest dag med et brag. Jeg holdte indflytterfr fest for mange år siden. Nogen af gæsterne skulle sove der og var så gået seng. Jeg skulle så sige farvel til nogen andre gæster og falder så ned af trappen og forstuvet min tommeltot. Jeg kommer på skadestuen som lægger gips på:-D Så næste morgen blev de sovende gæster lidt forskrækket over jeg nu havde gips på

Anmeld

13. oktober 2013

TNBC

Tauf skriver:

TkaSådan Og stort tillykke herfra

Det er altid godt at slutte en fest dag med et brag. Jeg holdte indflytterfr fest for mange år siden. Nogen af gæsterne skulle sove der og var så gået seng. Jeg skulle så sige farvel til nogen andre gæster og falder så ned af trappen og forstuvet min tommeltot. Jeg kommer på skadestuen som lægger gips på:-D Så næste morgen blev de sovende gæster lidt forskrækket over jeg nu havde gips på

Tak.. og ja sådan skal det gøres.

Anmeld

13. oktober 2013

TNBC

AnnL skriver:

Tur?

Skal ud på flynderup gård i espergærde.

Anmeld

13. oktober 2013

Babydrøm

Yurie skriver:

Skal ud på flynderup gård i espergærde.

Oki lyder spændende

Anmeld

13. oktober 2013

TNBC

AnnL skriver:

Oki lyder spændende

rigtig gammeldags gård.. med rigtige gammeldags mad, der bliver lavet hver dag. der er dyr, og man kan grave kartofler.. Føler mig som om jeg er 4år gammel.

Anmeld

13. oktober 2013

Babydrøm

Yurie skriver:

rigtig gammeldags gård.. med rigtige gammeldags mad, der bliver lavet hver dag. der er dyr, og man kan grave kartofler.. Føler mig som om jeg er 4år gammel.

Lyder super hyggeligt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.