ej men for f.... da

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.061 visninger
19 svar
4 synes godt om
10. oktober 2013

TNBC

hvordan ender man sin fødselsdag?? Med et brag. Jeg er lige faldt ned fra sengen og slået hul på steder på min fod.. (jeg ligger på sovesofa 1½mands, som er trukket ud og der er så en revne, som min fod lige fandt...) Jamen av for en i H.... da...
sådan afslutter man sin fødselsdag med stil.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. oktober 2013

Babydrøm

Yurie skriver:

hvordan ender man sin fødselsdag?? Med et brag. Jeg er lige faldt ned fra sengen og slået hul på steder på min fod.. (jeg ligger på sovesofa 1½mands, som er trukket ud og der er så en revne, som min fod lige fandt...) Jamen av for en i H.... da...
sådan afslutter man sin fødselsdag med stil.

Ej det lyder ik godt  Håber ik det er slemt, god bedring  og tillykke

Anmeld

10. oktober 2013

TNBC

AnnL skriver:

Ej det lyder ik godt  Håber ik det er slemt, god bedring  og tillykke

jeg kan heldigvis gå på den, så det er et godt tegn.

Tak

Anmeld

10. oktober 2013

LilleSmølf

Tillykke!

Og fedt da, lånte du lige mit held der? For det er bare typisk mig at gøre sådan noget.

Håber resten af dagen har været knapt så eksplosiv på lige den måde.

Anmeld

10. oktober 2013

TNBC

LilleSmølf skriver:

Tillykke!

Og fedt da, lånte du lige mit held der? For det er bare typisk mig at gøre sådan noget.

Håber resten af dagen har været knapt så eksplosiv på lige den måde.

tak..

Måske... du må gerne få det tilbage.Men jeg mistænker også tallet 13 for at være efter mig for tiden.

Jeg er også mega klodset, men også mega god til at holde balance, men den gik sku ikke den her gang, men ok min fod sad også fast..

Anmeld

11. oktober 2013

Babydrøm

Yurie skriver:

jeg kan heldigvis gå på den, så det er et godt tegn.

Tak

Godt at høre, det er jo gode tegn

Anmeld

11. oktober 2013

TNBC

AnnL skriver:

Godt at høre, det er jo gode tegn

Ja det gør stadigvæk lidt ondt. Men jeg vågnede kl.4 i nat. Og der kunne jeg slet ikke støtte på den.. så jeg hoppede rundt på et ben.. men nu kan jeg gå næsten almindeligt.

Anmeld

13. oktober 2013

Babydrøm

Yurie skriver:

Ja det gør stadigvæk lidt ondt. Men jeg vågnede kl.4 i nat. Og der kunne jeg slet ikke støtte på den.. så jeg hoppede rundt på et ben.. men nu kan jeg gå næsten almindeligt.

Godt at høre, håber det er blevet bedre nu 

Anmeld

13. oktober 2013

TNBC

AnnL skriver:

Godt at høre, håber det er blevet bedre nu 

det er det. nu er det bare et grimt sår, som gør ondt, hvis det rammer noget. så det er super dejligt at det ikke var værre. men jeg er altid heldig når det kommer til skader.

Anmeld

13. oktober 2013

Babydrøm

Yurie skriver:

det er det. nu er det bare et grimt sår, som gør ondt, hvis det rammer noget. så det er super dejligt at det ikke var værre. men jeg er altid heldig når det kommer til skader.

Godt at høre det ik er værre 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.