Holder af ham, men føler intet :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. oktober 2013

Miin'Baby'Mus

Anonym skriver:

Ja er lige ano, da jeg kender mange herinde som jeg ikke synes skal kende til mine følelser 
Har været sammen med min kæreste i 5 år, vi forlovet og har en lille på 3 år.. vi har hus og biler og det hele.. 
Jeg ved han er god for mig, loyal, ærlig, ved hvor jeg har ham, behandler mig godt og har respekt for mig.. men jeg føler bare INTET 
Vi har lige været i bad sammen, han er så sød og helt vild med mig.. men er bare DØD inden i 
Hvad skal jeg gøre? SIdder bare og tuder 

Nogle gange er der bare perioder hvor man har det sådan, eller sådan har jeg det i hvert fald selv.

Jeg har brug for forandring engang imellem, og jeg har hverken en romantisk eller spontan kæreste, så herhjemme kan det være lidt trivielt og derfor kommer den der døde-følelse engang imellem 

Jeg snakker med min kæreste om det når det er og jeg fortæller ham også at det kunne være rart at der blev gjort en større indsats for at have et bedre forhold - altså med romantik og alt det, men det falder lidt af hen af vejen og så må vi jo starte forfra.

Som sagt snakker jeg med min kæreste om det når det er, så snak med din   Jeg holder også af min kæreste og netop derfor er vi stadig sammen

Det lyder vist lidt mere åndssvagt end det er  håber du forstår 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. oktober 2013

lille-fisen

Uden selv at have været i parterapi (endnu - man ved jo aldrig) så tror jeg det er en rigtig god ide - ikke nødvendigvis fordi i SKAL være sammen for enhver pris, men for at i i det mindste kan få snakket det hele igennem. Ender det i en skilsmisse, så kan det måske også gøre at i har det meget bedre med hinanden, fordi i har få snakket tingene igennem. Men jeg ville starte med at være ærlig overfor ham og tage den der fra. Det skal nok gå - måske vender gnisten tilbage med fornyet styrke 

Anmeld

11. oktober 2013

aarhusmor

Som andre også skriver, så er det helt normalt at have sådanne perioder og de kan være lange og seje af og til. Så giv det lidt tid og se om ikke det vender

Anmeld

11. oktober 2013

Lady Marion <3

Gider du ikke lige skrive privat til mig ;(

Anmeld

12. oktober 2013

Bassemor<3

Anonym skriver:

TUSIND TAK for dit svar!! Føler mig helt tom og alene om det for man kan jo ikke lige tale med sine nærmeste om det.. jeg tænker at ville sige det til ham.. han ved godt jeg ikke er helt mig selv for tiden.. spørger om jeg er træt osv.. 
Ja jeg skal gøre hvad der gør mig glad.... men hvad gør mig glad? Jeg ved det ikke.. er helt tom.. hvis vi går fra hinanden vil vi have 175000 kr i gæld hver.. vores barn skal være dele barn osv.. det var jo ikke drømmen 
årh jeg er så ked.. 

Du skal ikke tænke på formaliteter som gæld osv. Du skal gøre det der gør dig glad! kan det at være alene med en gæld på 175000 ikke gøre dig mere glad end at være sammen med en mand du ikke ved om du elsker.

kram igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.