Holder af ham, men føler intet :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.225 visninger
14 svar
10 synes godt om
10. oktober 2013

Anonym trådstarter

Ja er lige ano, da jeg kender mange herinde som jeg ikke synes skal kende til mine følelser 
Har været sammen med min kæreste i 5 år, vi forlovet og har en lille på 3 år.. vi har hus og biler og det hele.. 
Jeg ved han er god for mig, loyal, ærlig, ved hvor jeg har ham, behandler mig godt og har respekt for mig.. men jeg føler bare INTET 
Vi har lige været i bad sammen, han er så sød og helt vild med mig.. men er bare DØD inden i 
Hvad skal jeg gøre? SIdder bare og tuder 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. oktober 2013

Anonym trådstarter

10. oktober 2013

Bassemor<3

Anonym skriver:

Ja er lige ano, da jeg kender mange herinde som jeg ikke synes skal kende til mine følelser 
Har været sammen med min kæreste i 5 år, vi forlovet og har en lille på 3 år.. vi har hus og biler og det hele.. 
Jeg ved han er god for mig, loyal, ærlig, ved hvor jeg har ham, behandler mig godt og har respekt for mig.. men jeg føler bare INTET 
Vi har lige været i bad sammen, han er så sød og helt vild med mig.. men er bare DØD inden i 
Hvad skal jeg gøre? SIdder bare og tuder 

Du skal åbne op!

Vigtigst af alt, SNAK MAD HAM! Hvis han ikke ved at du har det sådan, kan han ikke gøre noget til at ændre det. Synes du skal snakke med ham og fortælle ham hvordan du har det, så i kan komme frem til en løsning, for det ender 100% sikkert i et brud hvis du bare holder det inde, så bliver det bare værre og værre.

KÆMPE KRAM! og følg dit hjerte og det der gør dig glad

Anmeld

10. oktober 2013

Anonym trådstarter

Bassemor<3 skriver:

Du skal åbne op!

Vigtigst af alt, SNAK MAD HAM! Hvis han ikke ved at du har det sådan, kan han ikke gøre noget til at ændre det. Synes du skal snakke med ham og fortælle ham hvordan du har det, så i kan komme frem til en løsning, for det ender 100% sikkert i et brud hvis du bare holder det inde, så bliver det bare værre og værre.

KÆMPE KRAM! og følg dit hjerte og det der gør dig glad

TUSIND TAK for dit svar!! Føler mig helt tom og alene om det for man kan jo ikke lige tale med sine nærmeste om det.. jeg tænker at ville sige det til ham.. han ved godt jeg ikke er helt mig selv for tiden.. spørger om jeg er træt osv.. 
Ja jeg skal gøre hvad der gør mig glad.... men hvad gør mig glad? Jeg ved det ikke.. er helt tom.. hvis vi går fra hinanden vil vi have 175000 kr i gæld hver.. vores barn skal være dele barn osv.. det var jo ikke drømmen 
årh jeg er så ked.. 

Anmeld

10. oktober 2013

Faith

Jeg havde en periode magen til din for et par år siden. Følte mine følelser for min mand var forsvundet efter vi havde fået 2 børn. Jeg holdt uendelig meget af ham, men følte det var mest på venskabelig basis.

Jeg valgte at åben fuldstændig op for ham. Fortalte ham 100% hvordan jeg følte for ham, uden at lægge fingre imellem.

Han sagde at han selvfølgelig var ked af det og såret over de ting jeg sagde, men på den anden side også lettet, for ingen fortjener at leve i et forhold hvor den ene part har mistet følelserne.

Vi blev enige om at gå i parterapi, og det ændrede alt! Terapeuten fik os til at tænke tilbage på da vi mødte hinanden, på hvad vi forelskede os i ved hinanden og hvad vi sætter pris på ved hinanden.

Og så stillede han os spørgsmålet : "Vil i kæmpe for jeres forhold?"

Og vi skulle slet ikke tænke over det. Selvfølgelig ville vi det.

I dag har vi 3 skønne drenge sammen og et forhold der er så stærkt at vi kan klare alt sammen. Vi elsker hinanden betingelsesløst og jeg har fået mine følelser for ham tilbage for fuld kraft.

Hvis du stadig elsker din mand skal du kæmpe for det i har sammen!

Anmeld

10. oktober 2013

Anonym trådstarter

Faith skriver:

Jeg havde en periode magen til din for et par år siden. Følte mine følelser for min mand var forsvundet efter vi havde fået 2 børn. Jeg holdt uendelig meget af ham, men følte det var mest på venskabelig basis.

Jeg valgte at åben fuldstændig op for ham. Fortalte ham 100% hvordan jeg følte for ham, uden at lægge fingre imellem.

Han sagde at han selvfølgelig var ked af det og såret over de ting jeg sagde, men på den anden side også lettet, for ingen fortjener at leve i et forhold hvor den ene part har mistet følelserne.

Vi blev enige om at gå i parterapi, og det ændrede alt! Terapeuten fik os til at tænke tilbage på da vi mødte hinanden, på hvad vi forelskede os i ved hinanden og hvad vi sætter pris på ved hinanden.

Og så stillede han os spørgsmålet : "Vil i kæmpe for jeres forhold?"

Og vi skulle slet ikke tænke over det. Selvfølgelig ville vi det.

I dag har vi 3 skønne drenge sammen og et forhold der er så stærkt at vi kan klare alt sammen. Vi elsker hinanden betingelsesløst og jeg har fået mine følelser for ham tilbage for fuld kraft.

Hvis du stadig elsker din mand skal du kæmpe for det i har sammen!

Tusind tak for dit svar!! 
Jeg har lige stilt mig selv spørgsmålene "vil jeg kæmpe for os" "elesker jeg ham"..?? Kan simpelthen ikke svare 
Jeg er bare blank, træt, ingen følelser osv.. jeg synes vi er SÅ lagt fra hinanden 

Anmeld

10. oktober 2013

Faith

Anonym skriver:

Tusind tak for dit svar!! 
Jeg har lige stilt mig selv spørgsmålene "vil jeg kæmpe for os" "elesker jeg ham"..?? Kan simpelthen ikke svare 
Jeg er bare blank, træt, ingen følelser osv.. jeg synes vi er SÅ lagt fra hinanden 

Åh stakkels dig. Det er SÅ hårdt, for man vil jo bare så gerne have de følelser!

Har han nogen anelse om hvordan du har det?

Anmeld

10. oktober 2013

Anonym trådstarter

Åh stakkels dig. Det er SÅ hårdt, for man vil jo bare så gerne have de følelser!

Har han nogen anelse om hvordan du har det?

Ja det er helt sikkert.. han kan tydelig mærke det.. Årh jeg er så bange for fremtiden 

Anmeld

10. oktober 2013

Faith

Anonym skriver:

Ja det er helt sikkert.. han kan tydelig mærke det.. Årh jeg er så bange for fremtiden 

Åh kan jeg godt forstå

Mit eneste råd til dig er at i skulle prøve parterapi. De har altså virkelg en anden tilgang til tingene.

Du behøver ikke gå ind i det med tanken at du og din kæreste  SKAL være sammen. For det er ikke sikkert i skal det. Men parteapeuter får tingene vendt og får en til at se tingene fra andre vinkler.

Kan virkelig anbefales!

Pøj pøj til jer.

Anmeld

10. oktober 2013

Anonym trådstarter

Faith skriver:

Åh kan jeg godt forstå

Mit eneste råd til dig er at i skulle prøve parterapi. De har altså virkelg en anden tilgang til tingene.

Du behøver ikke gå ind i det med tanken at du og din kæreste  SKAL være sammen. For det er ikke sikkert i skal det. Men parteapeuter får tingene vendt og får en til at se tingene fra andre vinkler.

Kan virkelig anbefales!

Pøj pøj til jer.

Tusind tak.. må undersøge hvad det koster osv..
Ha r også tænkt på om jeg skulle tale med ham og aftale at vi prøver bo sammen unden at skulle have sex, kysse og være sammen. bare at jeg får lidt space... måske jeg finder ud af jeg ikke kan undvære det.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.