Jeg forstår godt du er frustreret, bekymret og helt nede med næbet, men hvis du tager tingene fra en ende og finder ud af hvordan tingene skal gøres, så går det så meget nemmere..
Der sker mange ting i dit liv lige nu, og det kan meget nemt virke uoverskueligt..
Først og fremmest synes jeg du skal tage en snak med pædagogerne i VS, og få stoppet indkørslen hurtigst muligt, for jeg tror det bliver endnu værre, hvis du fortsætter på den her måde..
Også siger du til din mand, at den skide julefrokost ikke kan holdes hos jer, for det kan du simpelthen ikke overskue! Så må han altså lige tage at spænde hjelmen og se, at du faktisk har det skidt!
Mht. operationen.. Jeg har ikke selv været igennem det, men jeg har hørt mange steder fra, at det snildt kan klares uden narkose, så hvis du er meget bange for den synes jeg du skal snakke med din læge om det.. Om ikke andet, så skulle narkose vidst ikke være så slemt.. Jeg kan dog nævne, at jeg selv er panisk angst for narkose, hvorfor ved jeg ikke, men det skal overvindes, for en eller anden dag skal jeg nok i narkose..
Også skal du se positivt på studiestart, det bliver godt for dig, at komme ud og se andre mennesker, og få noget barnefri tid, uden bekymringer osv.
Jeg håber du snart får styr på tingene og følelserne omkring, så du kan komme ovenpå igen 

Anmeld