Anonym skriver:
Jeg skrev for noget tid siden at jeg havde fået et rigtig træls svar på mit celleskrab.. Skal d 25 i fuld narkose, og have det foretaget..
har aldrig været i narkose før
derudover skal jeg pga nogen smerter/kramper (som kommer engang imellem) skal jeg have foretaget en kikkert undersøgelse fra begge veje
UDEN NARKOSE!
så skal jeg have scannet min mave og til en masse tjek.
Dette foregår altsammen 80 km fra mit hjem
derudover er det os som skal holde julefrokost, og der er bare ikke andet end problemer
maden er forkert, så er vi umodne og for unge osv. Det er blevet så slemt med hans søster at min mand skal ud og snakke alene med hende om en måneds tid.. Hun har åbenbart et problem med mig og børnene
Er igang med indkørring af min søn og det er også super hårdt, så hårdt, at jeg efter to uger ikke har ladet ham alene dernede
oveni det, plejer jeg at bruge træning når jeg er nede, men det er jo ikke muligt lige nu når jeg har alt det her som ALTSAMMEN sker indenfor to måneder.
Er så nervøs over det hele
og med opstart på uddannelse igen til november, virker det hele bare SÅ uoverskueligt
nogen gode råd til hvordan jeg får lidt ro på? kan mærke det påvirker mig.
Uha for en omgang og kan godt forstå du lyder lidt panisk, men start lige med at tage en ting af gangen i stedet for det hele på en gang.
Jeg har været i narkose og bestemte mig inden jeg skulle det, for ikke at tænke en masse ubehagelig tanker, men bare at det var noget der skulle gøres og overståes. Var en smule svimmel da jeg vågnede, men efter en rigtig god lur var det jo ovre.
Har også fået foretaget en kikkertundersøgelse af maven oralt. Det er ikke dejligt eller behageligt, men du får bedøvelse ind i din mund og i svælget og det hjælper rigtig meget. Jeg bøvsede helt vildt meget, men det tog slet ikke så lang tid. Bagefter gav jeg mig selv en stor gave = nyt tøj og noget godt frokost. Men hvis du er meget meget nervøs for det, så kan du ringe til afd og bede om noget afslappende inden undersøgelsen.
Når det så er overstået så kan du servere præcis det du synes til jeres julefrokost og skide højt og helligt på hvad de synes. De er gæster i jeres hjem, og har da på ingen måde ret til at kritisere hvad de får.
Men træk vejret og pust ud og træk vejret og pust ud og tag så en ting af gangen. Det er ihvertfald ikke nemt at rumme det andet.

mange af dem herfra