Sover jeres børn inde ved jer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. oktober 2013

LykkeB

Elias er 18 måneder og er lige kommet ind på eget værelse. Jeg elskede at han sov så tæt på mig og jeg kunne se ham, hvis jeg lige vågnede om natten. Grunden til at vi nu har flyttet ham på eget værelse er at min mands vækkeur ringer hver morgen kl. 5 og det begyndte han at vågne af. Hvis han vågner om natten og ikke kan falde i søvn igen, kommer han med ind til os

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. oktober 2013

liten-mamma

Little Miss skriver:

Det er det helt sikkert. Det giver en anden tryghed og jeg synes man sover bedre med ens barn klistret op af en :-)

Ja jeg kan nu også bedst li når jeg deler seng med min datter Hun har så meget krudt i r*ven, så nyder bare den tid hvor vi rigtig kan putte. Og jeg kan bare mærke på hende at hun er helt vild med det, så det jo kun skønt

Anmeld

10. oktober 2013

Tulle28

Den ældste, som nu er 3,5 år, sov i vores seng til hun var 8 mdr., der kom hun på eget værelse, men sov alligevel meget af natten inde hos os. Det gjorde hun on/off til hun blev 2,5 år og lillesøster kom til verden, det var som om hun synes der var liiiidt for crowdet da vi pludselig lå 4 i sengen

Lillesøster er 13 mdr. og sover i smørhullet - så hyggeligt For min skyld måtte hun gerne blive der, men jeg ammer stadigvæk rigtig mange gange om natten og det er jeg ved at være lidt træt af, nu, hvor jeg er startet på job og er nødt til at være frisk i hovedet i løbet af dagen. Men skal lige finde ud af, hvordan jeg griber nat-ammestoppet an

Anmeld

10. oktober 2013

StudPsyk

Little Miss skriver:

Dette er ikke kun børn 1-3 år, men i det heltaget.

Vores søn har sammensovet med os siden dag 1, hans juniorseng ligger klisteret op af vores så vi ligger nærmest i samme seng med ham. Han elsker det, og vi nyder det for fulde drag, og vi har ikke tænkt os at ændre på det indtil han selv vil sove alene.

Hvad med jer andre? sammensover i stadig med jeres børn? får de lov til at komme ind og putte hos jer om natten?

Hvorfor, hvorfor ikke?

Fedt  Er virkelig meget pro samsovning! Der er så mange gode ting ved det.

Vi samsover ikke med vores datter på 2, for hun gider ikke

Vores søn på 6 mdr sover i egen seng op af vores, men ender ofte i smørhullet i løbet af natten

Anmeld

10. oktober 2013

FruK

Nej, den mindste på 9 mdr sover på sit eget værelse. Det gør den store altså også. 

Jeg synes vi forstyrrer hinanden for meget hvis hun ligger hos os.

Anmeld

10. oktober 2013

Clisolka

Little Miss skriver:

Dette er ikke kun børn 1-3 år, men i det heltaget.

Vores søn har sammensovet med os siden dag 1, hans juniorseng ligger klisteret op af vores så vi ligger nærmest i samme seng med ham. Han elsker det, og vi nyder det for fulde drag, og vi har ikke tænkt os at ændre på det indtil han selv vil sove alene.

Hvad med jer andre? sammensover i stadig med jeres børn? får de lov til at komme ind og putte hos jer om natten?

Hvorfor, hvorfor ikke?

Isabella på snart 3 år har sovet sammen med os fra dag 1, men for 1 mrd. siden blev hun rykket ind på eget værelse. 

Vi bor i en 2 vær. lejlighed, så der er mangel på plads nu hvor lillebror er kommet. Hun har så overtaget vores soveværelse, og vi er rykket i stuen - nu er hun stolt! 

Jeg elsker at ligge og putte med hende, men det er ikke så tit hun gider det mere  Så vil hun hellere ligge og putte i sofaen med mig 

Anmeld

10. oktober 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11

Nope. Her blev han rykket på eget værelse da han var 6måneder. 

Han sov mellem os den første uge, så var det for hårdt. (Kunne ikk bevæge mig pga slemme smerter fra Ks) og vi har kun en 140cm bred seng. Så når jeg skulle amme om natten blev det bare et smertehelvede at skulle mosle rundt i sengen uden at ramme ham.

så kom han i vugge ved siden af sengen. Ved 3måneder kom han i tremmeseng. Og lige omkring samme tid begyndte han ikke at kunne sove mellem os mere, overhovedet. Han mosler rundt og kan slet ikk falde i søvn eller finde ro. 

Da han var 6måneder begyndte han at vågne når vi gik i seng eller snorkede lidt, og jeg vågnede hver gang han lavede den mindste bevægelse, så dér kom han på sit eget værelse.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.