Sover jeres børn inde ved jer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.092 visninger
16 svar
1 synes godt om
10. oktober 2013

Little Miss

Dette er ikke kun børn 1-3 år, men i det heltaget.

Vores søn har sammensovet med os siden dag 1, hans juniorseng ligger klisteret op af vores så vi ligger nærmest i samme seng med ham. Han elsker det, og vi nyder det for fulde drag, og vi har ikke tænkt os at ændre på det indtil han selv vil sove alene.

Hvad med jer andre? sammensover i stadig med jeres børn? får de lov til at komme ind og putte hos jer om natten?

Hvorfor, hvorfor ikke?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. oktober 2013

liten-mamma

Little Miss skriver:

Dette er ikke kun børn 1-3 år, men i det heltaget.

Vores søn har sammensovet med os siden dag 1, hans juniorseng ligger klisteret op af vores så vi ligger nærmest i samme seng med ham. Han elsker det, og vi nyder det for fulde drag, og vi har ikke tænkt os at ændre på det indtil han selv vil sove alene.

Hvad med jer andre? sammensover i stadig med jeres børn? får de lov til at komme ind og putte hos jer om natten?

Hvorfor, hvorfor ikke?

Vores datter på 9 mdr. sover stadig inde ved os i hendes tremmeseng Vi bor kun i en 2-værelses lejlighed, så vi deler værelse. 

Det ender ret tit med at jeg sover med vores datter i sengen, synes det er så hyggeligt.

Anmeld

10. oktober 2013

Little Miss

liten-mamma skriver:

Vores datter på 9 mdr. sover stadig inde ved os i hendes tremmeseng Vi bor kun i en 2-værelses lejlighed, så vi deler værelse. 

Det ender ret tit med at jeg sover med vores datter i sengen, synes det er så hyggeligt.

Det er det helt sikkert. Det giver en anden tryghed og jeg synes man sover bedre med ens barn klistret op af en :-)

Anmeld

10. oktober 2013

Lukas&Liam<3

Lukas er snart 9 måneder og sover på eget værelse. Der sover han hele natten. Men hvis han en morgen vågner lidt tidligt tager jeg ham ind i min seng så vi lige kan vågne og håbe han gider putte. Men der er vidst for meget krudt i numsen på ham til at bruge mere end 2 minutter på at vågne og skal derefter ned og lege.

Anmeld

10. oktober 2013

Little Miss

Maria&Lukas skriver:

Lukas er snart 9 måneder og sover på eget værelse. Der sover han hele natten. Men hvis han en morgen vågner lidt tidligt tager jeg ham ind i min seng så vi lige kan vågne og håbe han gider putte. Men der er vidst for meget krudt i numsen på ham til at bruge mere end 2 minutter på at vågne og skal derefter ned og lege.

Ja, der kan være meget spilop i sådan en lille krop :-)

Han han altid sovet på eget værelse?

Anmeld

10. oktober 2013

Nea85

Vores datter sover på eget værelse, men i et godt stykke tid er hun vågnet om natten og kravlet ind til os. Det synes jeg er rigtig hyggeligt, og jeg elsker at sove ved siden af hende
Hun er 2 år og 5 måneder

Anmeld

10. oktober 2013

Lukas&Liam<3

Little Miss skriver:

Ja, der kan være meget spilop i sådan en lille krop :-)

Han han altid sovet på eget værelse?

Fra han var 3 måneder af Af mange grunde
Min kæreste vågnede hver nat af hans gråd, han fik flaske der, så det tog lidt længere tid at komme ud og lave den end babs. Vores seng knirker helt vild, så bare vi lagde os i den vækkede vi ham, og vi ligger begge meget uroligt så sådan fik vi bare alle bedst søvn
Også var det da også dejligt at vi kunne ligge og snakke og putte inden vi skulle sove og kunne intet negativt mærke på ham da vi rykkede ham, så så det ikke som et problem.

Anmeld

10. oktober 2013

Maja_4000

Caroline bliver 3 til december .. Hun sover hos os i perioder .. Når hun kommer ind, får hun selvfølgelig lov nogle gange mellem os, andre gange på en madras på gulvet

Anmeld

10. oktober 2013

De3Guldklumper

Begge unger har sovet på eget værelse fra 4 mdr alderen da det ikke har gavnet nogen af os at have dem længere tid derinde.

Nå det så er sagt så har der altid været plads i dobbeltsengen hvis de skulle have brug for det. Børn har brug for tryghed og nu hvor de er knap 6 og 4 1/2 jamen der kommer de stadig en gang imellem.

Anmeld

10. oktober 2013

Dorthe1986

Emil sover på eget værelse, men vågner han kommer han ind til mig i sengen sådan har jeg altid gjort :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.