Ferie i januar?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. oktober 2013

M (:

CAWI skriver:

Kan ikke huske de præcise grader, men vi gik i sommertøj og havde det varmt, og kunne sagtens ligge i bikini ved stranden/poolen.
Mine svigerforældre er tit ude at rejse i midt januar. Det er som regl Gran Canaria eller Tyrkiet de tager til

Det vil jeg lige se nærmere på!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. oktober 2013

mommy1991

M (: skriver:

Hej piger, 

Har efter laaaaaang tids plagen ENDELIG fået overtalt manden til, at vi skal på ferie! HURRA! 

MEN MEN MEN, hvor tager man hen i januar (med en 9 mdr. baby), hvis det ikke skal være alt for dyrt og varmt nok til at bade?

Nogen gode rejsetips? Hvad skal man have med? Hvad er uundværligt og hvad er et no go?

Jeg var i Egypten, Sharm El Sheik i starten af februar i år og der var bikinivejr hele ugen. Det var dejligt varmt, men luftede også lidt, så man ikke var ved at gå til. Synes dog ikke at vandet var varmt nok.. 

Anmeld

9. oktober 2013

M (:

emmagirl skriver:

Jeg var i Egypten, Sharm El Sheik i starten af februar i år og der var bikinivejr hele ugen. Det var dejligt varmt, men luftede også lidt, så man ikke var ved at gå til. Synes dog ikke at vandet var varmt nok.. 

Jeg var også i Sharm for en del år siden (i februar), og kan huske at poolen var sååå kold! 

Anmeld

9. oktober 2013

mommy1991

Jeg var også i Sharm for en del år siden (i februar), og kan huske at poolen var sååå kold! 

Jeps! Men derudover er det dejligt! Synes dog egyptere er meganedern. Har hørt at Alcudia (staves!???) på Mallorca skulle være meget børnevenligt - men ved ikke hvor varmt det er i januar

Anmeld

9. oktober 2013

2babygirls

Det lyder skønt! Synes bare når man google vejr Gran Canaria, at der så ikke ser specielt varmt ud? 

Jeg holdte jul på gran canaria for nogle år tilbage, og havde det ikke blæst var det top lækkert. Var endda i bikini men måtte have langærmede og langbukser på om aftenen pga blæsten.

Anmeld

12. oktober 2013

1990h

Hej piger, 

Har efter laaaaaang tids plagen ENDELIG fået overtalt manden til, at vi skal på ferie! HURRA! 

MEN MEN MEN, hvor tager man hen i januar (med en 9 mdr. baby), hvis det ikke skal være alt for dyrt og varmt nok til at bade?

Nogen gode rejsetips? Hvad skal man have med? Hvad er uundværligt og hvad er et no go?

Vil lige sige at vi lige har været på mini cruise med oslo færgen..det jo ikke helt krydstogt men vil lige sige at det gik skide nemt med baby selv om ida kun er 5.5 måned..

Anmeld

12. oktober 2013

morpåthurø

Hej piger, 

Kan ikke lige se om andre har skrevet det, men jeg mener at Gran Canaria kan være for kold. Vi har været der i januar og det regnede og det var køligt og om natten koldt (altså i forhold til dagstemperatur).

Jeg vil derfor ikke anbefale Gran Canaria i januar. Men der må da være andre steder hvor det er over 25 grader om dagen, men det er selvfølgelig måske også med en længere flyrejse for at få varmen

Rigtig god ferie når I når dertil

Anmeld

12. oktober 2013

Tøs85

Hej piger, 

Thailand hvis i skal afsted i mere end 1 uge.. Vi skal til Thailand i 25 dage til januar med vores søn på 1 år.. Hvis i kun har en uge er der nok for langt at rejse ville jeg synes.. Flybilletterne er lidt dyre, men resten dernede er billigt..

Anmeld

14. oktober 2013

wuping

Hej piger, 

Mit umiddelbare bud ville være, ligesom allerede er blevet foreslået, Gran Canaria eller Egypten. Men tænkte jeg ville være lidt kreativ og foreslå Dubai (har skrevet om rejser til Dubai her).

Her får du nemlig de behagelige temperaturer i starten af året - faktisk foretrækker de fleste danskere at rejse til Dubai i disse måneder, da varmen rent faktisk er til at holde ud. Og selvom Dubai=luksus, kan det faktisk godt lade sig gøre, at finde noget til en ganske fornuftig pris. I er jo heldigvis ude i relativ god tid!

Anmeld

15. oktober 2013

foto på lærred

Vi har været i Egypten i januar. Det var ikke mega varmt og man skulle have en lun trøje osv. med til aftenen (fra kl. 16 var det ved at være for koldt med badning osv) men ellers var det fint. Ved ikke lige med Egypten sådan som den politiske situation er pt. Men de fleste ferieresorter ligger væk fra hovedstaden osv. Men Egypten er i hvertfald et bud. Mange steder er ikke rigtig varme endnu i januar måned. Jeg har en gang været i Tyrkiet i januar og det var temmelig koldt. Har hørt Gran Canaria skulle være ok vejrmæssigt.

www.foto-paa-laerred.dk

Den personlige julegave- collage på lærred, julekort, wallstickers

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.