Ferie i januar?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.456 visninger
23 svar
2 synes godt om
9. oktober 2013

M (:

Hej piger, 

Har efter laaaaaang tids plagen ENDELIG fået overtalt manden til, at vi skal på ferie! HURRA! 

MEN MEN MEN, hvor tager man hen i januar (med en 9 mdr. baby), hvis det ikke skal være alt for dyrt og varmt nok til at bade?

Nogen gode rejsetips? Hvad skal man have med? Hvad er uundværligt og hvad er et no go?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. oktober 2013

Maja88

M (: skriver:

Hej piger, 

Har efter laaaaaang tids plagen ENDELIG fået overtalt manden til, at vi skal på ferie! HURRA! 

MEN MEN MEN, hvor tager man hen i januar (med en 9 mdr. baby), hvis det ikke skal være alt for dyrt og varmt nok til at bade?

Nogen gode rejsetips? Hvad skal man have med? Hvad er uundværligt og hvad er et no go?

Skal det være en flyrejse...??? Altså vi havde min datter med på 9 måneder i et gysk badeland og hun nød det.. plus det er super hyggeligt dernede

Anmeld

9. oktober 2013

M (:

Maja88 skriver:

Skal det være en flyrejse...??? Altså vi havde min datter med på 9 måneder i et gysk badeland og hun nød det.. plus det er super hyggeligt dernede

Moren vil meget gerne hen et sted, hvor der er varmt..  Ellers er manden lidt lun på et krydstogt.. 

Anmeld

9. oktober 2013

MyLove E

Moren vil meget gerne hen et sted, hvor der er varmt..  Ellers er manden lidt lun på et krydstogt.. 

Jeg holder med manden:-D Men mest fordi det er en stor drøm for mig:-D:-D:-D

Anmeld

9. oktober 2013

M (:

Tauf skriver:

Jeg holder med manden:-D Men mest fordi det er en stor drøm for mig:-D:-D:-D

Jeg er bare bange for, om jeg bliver lidt restløs? Og skal det være krydstog skal det for min skydl også helst være et varmt sted.. 

Anmeld

9. oktober 2013

Hullabullabulla

Hej piger, 

Egypten er en mulighed..

i skal huske at have mad med til baby hjemmefra, dvs mme + grødpulver - og hvis ikke der er en elkedel på jeres hotelværelse ville jeg tage en med..

Vi var i Egypten slut november og det var skønt 26-27 grader, dog er det også "vinter" på de kanter og solen går derfor hurtigt ned.. Desuden fik jeg maveonde dernede (øv - og var endda gravid) - så imodium plus er et must at have med! 

Krydstogtet er også en god mulighed, men januar måned er ikke den varmeste medmindre man rejser til Thailand osv..

Anmeld

9. oktober 2013

M (:

Britt88 skriver:

Egypten er en mulighed..

i skal huske at have mad med til baby hjemmefra, dvs mme + grødpulver - og hvis ikke der er en elkedel på jeres hotelværelse ville jeg tage en med..

Vi var i Egypten slut november og det var skønt 26-27 grader, dog er det også "vinter" på de kanter og solen går derfor hurtigt ned.. Desuden fik jeg maveonde dernede (øv - og var endda gravid) - så imodium plus er et must at have med! 

Krydstogtet er også en god mulighed, men januar måned er ikke den varmeste medmindre man rejser til Thailand osv..

Tak for tip!

Er godt klar over, at januar desværre ikke er den varmeste måned, men da min kæreste studerer, er det den eneste længere ferie han har

Anmeld

9. oktober 2013

CaWi

Hej piger, 

Har ikke selv været ude at rejse med baby/barn endnu.
Men i januar er der dejligt varmt på Gran Canaria

Anmeld

9. oktober 2013

M (:

CAWI skriver:

Har ikke selv været ude at rejse med baby/barn endnu.
Men i januar er der dejligt varmt på Gran Canaria

Det lyder skønt! Synes bare når man google vejr Gran Canaria, at der så ikke ser specielt varmt ud? 

Anmeld

9. oktober 2013

CaWi

Det lyder skønt! Synes bare når man google vejr Gran Canaria, at der så ikke ser specielt varmt ud? 

Kan ikke huske de præcise grader, men vi gik i sommertøj og havde det varmt, og kunne sagtens ligge i bikini ved stranden/poolen.
Mine svigerforældre er tit ude at rejse i midt januar. Det er som regl Gran Canaria eller Tyrkiet de tager til

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.