Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Camillos skriver: Hej alle i skønne damer... Som bekendt har jeg haft en meget svær tid med depression og frygt for at miste min Guldklump... Med tiden har jeg fået det bedre og har idag overskud til at sidde på computeren og skrive en lille Update på hvordan det går Emma startede i Dagpleje d 1 August da hun var 9½ mdr. og hun har bare klaret det så flot! Ingen skrig og skrål og elsker det simpelthen ... Hun går rundt i stuen med sin højstol og alt andet der er interessant nu og kravler op af ting,, Ja selv trapper... Hun bliver 1 år d 22 okt... TIDEN flyver jo afsted... Ja og den 21 okt begynder jeg på job igen ... det bliver noget af en omvæltning... Som jeg håber jeg kan kapere... Alt i alt har vi det super godt jeg er begyndt at spise sundt og gå lange ture for at tabe mig, det hjælper også på sindet at komme lidt ud. Tillykke til Alle de skønne kvinder der har født de dejligste Børn (Jeg har fulgt med på sidelinien) Har bare ikke været en så livlig debatør TIL Rinepigen og hendes fantastiske Guldklump! til Ønskebarn74 med hendes 2 bøller som snart kommer til verden Og selvfølgelig alle jer andre... Her kommer lige lidt billedspam af Gøjen De seneste er dog fra omkring August da jeg ik lige har fået tømt min telefon for billeder endnu. Dejlig dag til jer alle sammen
Hej alle i skønne damer... Som bekendt har jeg haft en meget svær tid med depression og frygt for at miste min Guldklump... Med tiden har jeg fået det bedre og har idag overskud til at sidde på computeren og skrive en lille Update på hvordan det går Emma startede i Dagpleje d 1 August da hun var 9½ mdr. og hun har bare klaret det så flot! Ingen skrig og skrål og elsker det simpelthen ... Hun går rundt i stuen med sin højstol og alt andet der er interessant nu og kravler op af ting,, Ja selv trapper... Hun bliver 1 år d 22 okt... TIDEN flyver jo afsted... Ja og den 21 okt begynder jeg på job igen ... det bliver noget af en omvæltning... Som jeg håber jeg kan kapere... Alt i alt har vi det super godt jeg er begyndt at spise sundt og gå lange ture for at tabe mig, det hjælper også på sindet at komme lidt ud. Tillykke til Alle de skønne kvinder der har født de dejligste Børn (Jeg har fulgt med på sidelinien) Har bare ikke været en så livlig debatør TIL Rinepigen og hendes fantastiske Guldklump! til Ønskebarn74 med hendes 2 bøller som snart kommer til verden Og selvfølgelig alle jer andre... Her kommer lige lidt billedspam af Gøjen De seneste er dog fra omkring August da jeg ik lige har fået tømt min telefon for billeder endnu. Dejlig dag til jer alle sammen
Sikke en dejlig update søde dejligt at høre at du har det godt...
Hvor er din lille Emma da bare SKØN og ja tiden går bare så stærkt... Allerede et helt år næsten siden hun kom til verden det er ikke til at forstå
Du skal have alt held og lykke med opstarten på arbejdet igen
Og tusind tak for det varmer rigtig meget du får lige en igen
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Stort tillykke med prinsessen d 22. Håber i havde en skøn dag! Skønt du har fået det bedre håber også det gik godt med job start. Stort knus fra mig og tiger
hvor det dejligt at høre du er ved at være på benene igen
ej hvor det skønt at høre det går så god med hende, en dejlig lille pige
Rinepigen skriver: Sikke en dejlig update søde dejligt at høre at du har det godt... Hvor er din lille Emma da bare SKØN og ja tiden går bare så stærkt... Allerede et helt år næsten siden hun kom til verden det er ikke til at forstå Du skal have alt held og lykke med opstarten på arbejdet igen Og tusind tak for det varmer rigtig meget du får lige en igen
christina92 skriver: Stort tillykke med prinsessen d 22. Håber i havde en skøn dag! Skønt du har fået det bedre håber også det gik godt med job start. Stort knus fra mig og tiger
FrkZier skriver: hvor det dejligt at høre du er ved at være på benene igen ej hvor det skønt at høre det går så god med hende, en dejlig lille pige
1990h skriver: dejlig update..hun ligner bare så meget sin mooooar
dejlig update..hun ligner bare så meget sin mooooar
Camillos skriver: Hehe synes du? Ka ellers kun se hendes far hehe tak :-)
Hehe synes du? Ka ellers kun se hendes far hehe tak :-)
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128