Pyh.. som tiden flyver afsted ...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.265 visninger
26 svar
24 synes godt om
9. oktober 2013

Camillos

Hej alle i skønne damer...

Som bekendt har jeg haft en meget svær tid med depression og frygt for at miste min Guldklump...

Med tiden har jeg fået det bedre og har idag overskud til at sidde på computeren og skrive en lille Update på hvordan det går

Emma startede i Dagpleje d 1 August da hun var 9½ mdr. og hun har bare klaret det så flot! Ingen skrig og skrål og elsker det simpelthen ... Hun går rundt i stuen med sin højstol og alt andet der er interessant nu og kravler op af ting,, Ja selv trapper... Hun bliver 1 år d 22 okt... TIDEN flyver jo afsted...

Ja og den 21 okt begynder jeg på job igen ... det bliver noget af en omvæltning... Som jeg håber jeg kan kapere...

Alt i alt har vi det super godt jeg er begyndt at spise sundt og gå lange ture for at tabe mig, det hjælper også på sindet at komme lidt ud.

Tillykke til Alle de skønne kvinder der har født de dejligste Børn (Jeg har fulgt med på sidelinien) Har bare ikke været en så livlig debatør

TIL Rinepigen og hendes fantastiske Guldklump!

til Ønskebarn74 med hendes 2 bøller som snart kommer til verden

Og selvfølgelig alle jer andre...

Her kommer lige lidt billedspam af Gøjen De seneste er dog fra omkring August da jeg ik lige har fået tømt min telefon for billeder endnu. Dejlig dag til jer alle sammen

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. oktober 2013

BigHope13

Camillos skriver:

Hej alle i skønne damer...

Som bekendt har jeg haft en meget svær tid med depression og frygt for at miste min Guldklump...

Med tiden har jeg fået det bedre og har idag overskud til at sidde på computeren og skrive en lille Update på hvordan det går

Emma startede i Dagpleje d 1 August da hun var 9½ mdr. og hun har bare klaret det så flot! Ingen skrig og skrål og elsker det simpelthen ... Hun går rundt i stuen med sin højstol og alt andet der er interessant nu og kravler op af ting,, Ja selv trapper... Hun bliver 1 år d 22 okt... TIDEN flyver jo afsted...

Ja og den 21 okt begynder jeg på job igen ... det bliver noget af en omvæltning... Som jeg håber jeg kan kapere...

Alt i alt har vi det super godt jeg er begyndt at spise sundt og gå lange ture for at tabe mig, det hjælper også på sindet at komme lidt ud.

Tillykke til Alle de skønne kvinder der har født de dejligste Børn (Jeg har fulgt med på sidelinien) Har bare ikke været en så livlig debatør

TIL Rinepigen og hendes fantastiske Guldklump!

til Ønskebarn74 med hendes 2 bøller som snart kommer til verden

Og selvfølgelig alle jer andre...

Her kommer lige lidt billedspam af Gøjen De seneste er dog fra omkring August da jeg ik lige har fået tømt min telefon for billeder endnu. Dejlig dag til jer alle sammen

Hvor der det skønt at læse en update fra dig
dejligt at høre det går jer godt og Emma ser jo bare vildt dejlig ud
held og lykke med opstart på arbejdet igen og en ny hverdag.

Anmeld

9. oktober 2013

Camillos

BigHope13 skriver:

Hvor der det skønt at læse en update fra dig
dejligt at høre det går jer godt og Emma ser jo bare vildt dejlig ud
held og lykke med opstart på arbejdet igen og en ny hverdag.

Tusind tak søde.. og jeg har jo læst og kigget mavebilleder fra din front,.. der er ikke længe til din bølle kommer til verden... er det til at holde ud ?

Anmeld

9. oktober 2013

BigHope13

Camillos skriver:

Tusind tak søde.. og jeg har jo læst og kigget mavebilleder fra din front,.. der er ikke længe til din bølle kommer til verden... er det til at holde ud ?

Hvor er du sød nej der er heldigvis ikke så længe tilbage mere 24 dage til termin jeg synes faktisk det er sådan okay at holde ud, men efterhånden som kroppen får det hårdere og hårdere for hver dag så må det gerne snart til at være

Anmeld

9. oktober 2013

Loa

Hvor ser hun bare dejlig ud

Og du ligner da umiddelbart ikke en der behøvede at tabe sig

Anmeld

9. oktober 2013

Camillos

BigHope13 skriver:

Hvor er du sød nej der er heldigvis ikke så længe tilbage mere 24 dage til termin jeg synes faktisk det er sådan okay at holde ud, men efterhånden som kroppen får det hårdere og hårdere for hver dag så må det gerne snart til at være

Åhhh .. det bliver SÅ spændende for dig og jer ... og Ja .. Fantastisk med en lille guldklump... .... Vil du føde naturligt så ?

Anmeld

9. oktober 2013

Camillos

Loa skriver:

Hvor ser hun bare dejlig ud

Og du ligner da umiddelbart ikke en der behøvede at tabe sig

Tak .. .. Jeg har et meget smalt ansigt og har allerede tabt mig næsten 5 kg ... Det er mere de der mormor arme og maven og lårene og numsen der er problemet ... hehe ...

Anmeld

9. oktober 2013

BigHope13

Camillos skriver:

Åhhh .. det bliver SÅ spændende for dig og jer ... og Ja .. Fantastisk med en lille guldklump... .... Vil du føde naturligt så ?

Ja det hele er bare så spændende ja det vil jeg gerne og han står fast med hovedet i bækkenet allerede så vi skulle være klar når han har lyst til at holde fødselsdag

Anmeld

9. oktober 2013

Camillos

BigHope13 skriver:

Ja det hele er bare så spændende ja det vil jeg gerne og han står fast med hovedet i bækkenet allerede så vi skulle være klar når han har lyst til at holde fødselsdag

Ej hvor fedt .... Jeg får næsten lyst til at føde igen .. det var den fedeste Oplevelse til trods for komplikationer.... Det er så ubeskriveligt

Anmeld

9. oktober 2013

BigHope13

Camillos skriver:

Ej hvor fedt .... Jeg får næsten lyst til at føde igen .. det var den fedeste Oplevelse til trods for komplikationer.... Det er så ubeskriveligt

Jeg ser virkelig også frem til vores livs oplevelse og håber blot på alt går efter bogen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.