Nogen der først har testet positiv 5+?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. oktober 2013

Sofia Nielsen

M&J87 skriver:

Jeg fik først positiv test først 5+0- meget svag!!! og er 32+0 idag :-)

Okay. Det godt med lidt solstrålehistorier som giver mig lidt håb. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. oktober 2013

Sofia Nielsen

Rikke2404 skriver:

Jeg tog en test i starten af en uge, som var negativ. Men da jeg stadig ikke havde fået min mens, tog jeg igen en sidst på samme ugen, som var positiv. Om mandagen bekræftede lægen det, og jeg var 5+4 :-)

Hvor godt 

Anmeld

9. oktober 2013

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20
Sofia Nielsen skriver:

Træls at testdag lå lige i deres ferie 

Men fedt den var så positiv ved lægen 

ja men endte jo godt

og ja lægesekretæren hentede mig for at vise mig resultatet da hun mente jeg ellers ikke ville tro på den var positivt Jeg havde siddet og bare tænkt jaja jeg er sikkert bare blevet dødelig syg for gravid det kan jeg da ikke være så heldig er vi bare ikke...

Anmeld

9. oktober 2013

Ciss

Begge gange!

Og begge gange var jeg 100% sikker på, at jeg var gravid. Jeg vidste det med hele kroppen.

- og så tog jeg testen. Ventede til jeg var helt sikker på, at jeg ville få udslag. Ikke noget med at teste på første mulige dag her i gården. Jeg ville være helt sikker. Og så var testen bragene negativ alligevel. Jeg var helt nede i kulkælderen gang og forstod ingenting. Gav bare blaffen i al ting, spiste slik og is i mængder og var langt nede - og så kom der stadig ingen mens. Ventede i dagesvis. Så jeg tog en test til - bare for at være sikker, før jeg skulle ringe til lægen for at få undersøgt, hvad der kunne være galt med kroppen. Og så var testen pludselig meget meget positiv!

Anden gang tænkte jeg, at denne gang skal jeg ikke gøre samme fejl, så jeg ventede endnu længere med at tage første test. - Og så var den lige så hamrende negativ. Tror du, jeg havde lært noget fra sidst? Nejda, samme reaktion en gang til. Gav bare blaffen i alt, havnede helt nede i kulkælderen, trøstespiste til den store guldmedalje, så sort på fremtiden, hele pakken. Og så kom den pokkers mens alligevel ikke. Ventede og ventede. Tog til sidst endnu en test - var denne gang i uge 7 - og så var den positiv alligevel. Hele min reaktion på en negative test burde have fortalt mig, at hormonerne var i gang, for jeg er ikke normalt en, som reagerer på den måde, men det er jo vanskeligt at tro på, at man er gravid, når mange kan teste positivt tidligt, og man så længe efter første testdag stadig står der med en negativ test.

Anmeld

11. oktober 2013

Rikke2404

Sofia Nielsen skriver:

Hvor godt 

Ja  selvom det ikke var planlagt.. Jeg er forresten 34+4 idag 

Anmeld

11. oktober 2013

Anonym101

Sofia Nielsen skriver:

Jeg har lige et hurtig spørgsmål.  

Er der nogle der først har testet positiv 5+, og som har endt ud i en baby?  

Kh sofia

Ja så vidt jeg ved er jeg stadig gravid 

Anmeld

17. december 2013

firstbaby

Sofia Nielsen skriver:

Jeg har lige et hurtig spørgsmål.  

Er der nogle der først har testet positiv 5+, og som har endt ud i en baby?  

Kh sofia

Må man spørge hvad det endte med?  om du var gravid eller ej? Står nemlig lidt i samme situation nu 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.