Nogen der først har testet positiv 5+?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. oktober 2013

TbCp

Jeg gik 2 uger over, så omkring uge 6, inden jeg fik en positiv test... Og det var så ikke engang en strimmeltest men en blodprøve ved lægen. Og min datter er nu 6 år

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. oktober 2013

Sofia Nielsen

TbCp skriver:

Jeg gik 2 uger over, så omkring uge 6, inden jeg fik en positiv test... Og det var så ikke engang en strimmeltest men en blodprøve ved lægen. Og min datter er nu 6 år

Okay. Det godt nok vildt du gik så meget over. 

Syntes det underligt at nogen har så svært ved at teste posotiv. Hvordan kan detvære duvtog til lægen? 

Anmeld

8. oktober 2013

TbCp

Sofia Nielsen skriver:

Okay. Det godt nok vildt du gik så meget over. 

Syntes det underligt at nogen har så svært ved at teste posotiv. Hvordan kan detvære duvtog til lægen? 

Det gjorde jeg aller først fordi jeg havde mega meget hjertebanken og åndenød og så var mit blodtryk for højt...

så jeg blev tjekket i hoved og r**, men ikke for graviditet... Senere testede jeg selv derhjemme men de blev ved at være negative og til sidst fik jeg så lægen til at tjekke for graviditet også oveni alle de andre prøver de tog for at finde ud af hvorfor jeg havde det skidt, først med en alm test som var negativ og så ved blodprøve

Da jeg ventede min søn kunne jeg teste positiv da jeg var omkring 3+4 uger henne

Anmeld

8. oktober 2013

MIWULA

Sofia Nielsen skriver:

Okay. 

Havde du nogen symptomer?  

Nej overhoved ik. 

Anmeld

9. oktober 2013

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20
Sofia Nielsen skriver:

Okay. Det skal jeg ikk gøre mig klog på. 

havde du nogen symptomer? 

hehe jeg vågnede dagen efter ægløsning med kvalme som føltes anderledes end jeg ellers havde prøvet

Så vidste det godt et eller andet sted men var nødt til at vente til testdag og det lå midt i lægernes juleferie og den var negativ den test vi selv tog der.. så måtte vente til de åbnede igen i januar og ja det betød 5 uger i træk med konstant kvalme som hvis man var køresyg men uden trangen til opkast... og ja da vi så testede hos lægen var den bragende positiv med en teststreg der vr mere rød end kontrolstregen

Anmeld

9. oktober 2013

M&J87

Sofia Nielsen skriver:

Jeg har lige et hurtig spørgsmål.  

Er der nogle der først har testet positiv 5+, og som har endt ud i en baby?  

Kh sofia

Jeg fik først positiv test først 5+0- meget svag!!! og er 32+0 idag :-)

Anmeld

9. oktober 2013

Rikke2404

Sofia Nielsen skriver:

Jeg har lige et hurtig spørgsmål.  

Er der nogle der først har testet positiv 5+, og som har endt ud i en baby?  

Kh sofia

Jeg tog en test i starten af en uge, som var negativ. Men da jeg stadig ikke havde fået min mens, tog jeg igen en sidst på samme ugen, som var positiv. Om mandagen bekræftede lægen det, og jeg var 5+4 :-)

Anmeld

9. oktober 2013

Sofia Nielsen

TbCp skriver:

Det gjorde jeg aller først fordi jeg havde mega meget hjertebanken og åndenød og så var mit blodtryk for højt...

så jeg blev tjekket i hoved og r**, men ikke for graviditet... Senere testede jeg selv derhjemme men de blev ved at være negative og til sidst fik jeg så lægen til at tjekke for graviditet også oveni alle de andre prøver de tog for at finde ud af hvorfor jeg havde det skidt, først med en alm test som var negativ og så ved blodprøve

Da jeg ventede min søn kunne jeg teste positiv da jeg var omkring 3+4 uger henne

Okay.  Det mærkeligt at det kan svinge sådan fra gang til gang. 

Og lidt frustrerende at du først oplevede positiv gennem blodprøve. 

Anmeld

9. oktober 2013

Sofia Nielsen

MIWULA skriver:

Nej overhoved ik. 

Okay 

Anmeld

9. oktober 2013

Sofia Nielsen

Wampires skriver:

hehe jeg vågnede dagen efter ægløsning med kvalme som føltes anderledes end jeg ellers havde prøvet

Så vidste det godt et eller andet sted men var nødt til at vente til testdag og det lå midt i lægernes juleferie og den var negativ den test vi selv tog der.. så måtte vente til de åbnede igen i januar og ja det betød 5 uger i træk med konstant kvalme som hvis man var køresyg men uden trangen til opkast... og ja da vi så testede hos lægen var den bragende positiv med en teststreg der vr mere rød end kontrolstregen

Træls at testdag lå lige i deres ferie 

Men fedt den var så positiv ved lægen 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.