Legekøkken til en dreng?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. juli 2009

oo

Eva skriver:

Hvad mener du...fordi han er en dreng og det kun er piger der står i et køkken.. her har min søn(og de store også) haft legekøkken..Konrad har dukkevogn og klapvogn, cykelstol og sine elskede dukker...børn spejler sig og heldigvis er deres mandlige rollemodeller også nogle der kysser og krammer børnene og laver mad-smiler
Knus Eva...

juhuu! dine drenge blir fortræffelige mænd, det er jeg sikker på, Eva!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juli 2009

Honningblomst

Tjuhl skriver:

juhuu! dine drenge blir fortræffelige mænd, det er jeg sikker på, Eva!!

Hvor er du SØD...

Ja, det håber jeg altså de gør...selvom de vokser op hos en enlig mor, men tja...alt i verden er man jo ikke herre over-smiler

Men altså, de kommer i hvert fald til at lære at lave mad og vaske tøj...så ikke de skal være afhængige af en lille kone til at opvarte dem...og så undgår de også at hun sidder og brokker sig på et babyforum-griner- som deres mor gjorde engang...fnis..

Knus til dig..

Anmeld

21. juli 2009

Mumto3

Mine to drenge har også et legekøkken og er vildt glade for det! Det har i lang tid stået i vores køkken, hvor de så har lavet mad samtidig med mig. Nu er det af mange forskellige grunde kommet ind i vores soveværelse, men de fortsætter stadig med at lave alt muligt.

Den yngste fik det i gave som 1årig, og der var han lidt lille til det (men han synes det var sjovt at åbne og lukke lågerne og putte ting ind og tage ting ud). Nu er han 3½ år og det er stadig et hit. Nu laver han dog 'rigtig' mad på det.

-og by the way så har mine to drenge også dukker, som de har siddet og ammet.....

Anmeld

22. juli 2009

Mormilla

Mumto3 skriver:

Mine to drenge har også et legekøkken og er vildt glade for det! Det har i lang tid stået i vores køkken, hvor de så har lavet mad samtidig med mig. Nu er det af mange forskellige grunde kommet ind i vores soveværelse, men de fortsætter stadig med at lave alt muligt.

Den yngste fik det i gave som 1årig, og der var han lidt lille til det (men han synes det var sjovt at åbne og lukke lågerne og putte ting ind og tage ting ud). Nu er han 3½ år og det er stadig et hit. Nu laver han dog 'rigtig' mad på det.

-og by the way så har mine to drenge også dukker, som de har siddet og ammet.....

Min søn er os kun de 14 mån så ved ikke om det er for tidligt for ham... Men tror at jeg købe et. Manden er os hoppet med på iden nu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.