Legekøkken til en dreng?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

961 visninger
13 svar
0 synes godt om
21. juli 2009

Mormilla

Kan en dreng ik godt få et legekøkken?

Kender i nogen legekøkkener som er gode og som ikke koster alt for mange penge???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juli 2009

bette

altså min mikkel har da et legekøkken.. et obh køkken.. den kan sige lyde og sådan.. lydene synes han er sjove. men resten er sådan lidt bare ja skabe for ham. hvor han putter ting ind.. han forstår nok ikke helt princippet i det endnu.. men han er jo også kun 2 år.
men det er ikke et køkken jeg vil anbefale idet det hurtigt går i stykker..

ville bare lige komme med lidt input

Anmeld

21. juli 2009

oo

selvfølgelig kan en dreng få et legekøkken!! ellers ville vi jo være ved at gå den modsatte vej i udviklingen omkring ligestilling - og for filan da hvor har jeg ofte ønsket at min kære husbond havde haft et legekøkken som dreng, så han havde en bedre fornemmelse af hvordan man laver mad

Anmeld

21. juli 2009

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80
Ja da

Min søn på næsten 3 år fik et i julegave, og han er bare så glad for det. Det står ude i køkkenet, så han står og laver mad mens jeg gør det... det er SÅ hyggeligt

Han har et fra obh, sådan et rødt et, købt i bilka. Jeg ved ikke om de har dem mere, men det er i hvert fald rigtig godt.

Anmeld

21. juli 2009

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80
Tjuhl skriver:

selvfølgelig kan en dreng få et legekøkken!! ellers ville vi jo være ved at gå den modsatte vej i udviklingen omkring ligestilling - og for filan da hvor har jeg ofte ønsket at min kære husbond havde haft et legekøkken som dreng, så han havde en bedre fornemmelse af hvordan man laver mad

He he
Jeg tænkte også: Hvad er det værste der kan ske? At han bliver interesseret i at lave mad... ok for mig

Anmeld

21. juli 2009

Mormilla

Rikke skriver:

Ja da

Min søn på næsten 3 år fik et i julegave, og han er bare så glad for det. Det står ude i køkkenet, så han står og laver mad mens jeg gør det... det er SÅ hyggeligt

Han har et fra obh, sådan et rødt et, købt i bilka. Jeg ved ikke om de har dem mere, men det er i hvert fald rigtig godt.

Ej hvor sødt at i står og laver mad sammen

Anmeld

21. juli 2009

Mormilla

Tjuhl skriver:

Så må min mand ha leget meget med legekøkken da han var lille for han elsker at lave mad

Min mand mener bare ikke at det er noget for en dreng

Anmeld

21. juli 2009

Mormilla

altså min mikkel har da et legekøkken.. et obh køkken.. den kan sige lyde og sådan.. lydene synes han er sjove. men resten er sådan lidt bare ja skabe for ham. hvor han putter ting ind.. han forstår nok ikke helt princippet i det endnu.. men han er jo også kun 2 år.
men det er ikke et køkken jeg vil anbefale idet det hurtigt går i stykker..

ville bare lige komme med lidt input

Okay så vil jeg da ikke købe det.... Men mange tak

Anmeld

21. juli 2009

Honningblomst

Hvad mener du...fordi han er en dreng og det kun er piger der står i et køkken.. her har min søn(og de store også) haft legekøkken..Konrad har dukkevogn og klapvogn, cykelstol og sine elskede dukker...børn spejler sig og heldigvis er deres mandlige rollemodeller også nogle der kysser og krammer børnene og laver mad-smiler
Knus Eva...

Anmeld

21. juli 2009

Mormilla

Eva skriver:

Hvad mener du...fordi han er en dreng og det kun er piger der står i et køkken.. her har min søn(og de store også) haft legekøkken..Konrad har dukkevogn og klapvogn, cykelstol og sine elskede dukker...børn spejler sig og heldigvis er deres mandlige rollemodeller også nogle der kysser og krammer børnene og laver mad-smiler
Knus Eva...

Det er fordi at jeg mener at det er helt okay!!! Men manden synes at det er lidt piget! Han mener at han bare kan komme ud i køkkenet og lave rigtigt mad med ham

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.