Så skete det:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. oktober 2013

Mariia1708

esioul skriver:

Jeg havde mens smerter heeeele tiden.

Men det er ganske normalt.

Held og lykke

Er du blevet gravid ved IUI???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. oktober 2013

Mariia1708

et-ønske skriver:

Det kan da snart ikke blive bedre fedt!! Håber de 14 dage kommer til at flyve afsted
Hmmmm jeg havde lidt murren i underlivet ligesom ved mens men ellers okay - var lidt træt, men det var vist mest på grund af spændingen
Håber det bedste for dig

Jeg har også har også lidt murren i underlivet nu. Men det er vidst normalt. Håber virkelig. Håber virkelig de 14 dage går hurtig uden mens

Anmeld

7. oktober 2013

Mariia1708

Maja84 skriver:

Jeg reagerer lidt unormalt og har gået mange symptomer, bla smerter i underlivet, kvalme, hovedpine, øget tørst, men reagerer ofte på medicin selve inseminationerne har ikke været et problem

Okay. Er spændt på hvordan jeg reagere. Er det ægløsningssprøjten der giver de bivirkninger??? Blev du gravid ved IUI eller hvordan

Anmeld

7. oktober 2013

Kløver

Mariia1708 skriver:

Okay. Er spændt på hvordan jeg reagere. Er det ægløsningssprøjten der giver de bivirkninger??? Blev du gravid ved IUI eller hvordan

Det ved de ikke, da de ikke kan forklare det

Havde mit 2 iui forsøg for 17 dage siden og fået taget blodprøve i dag, får svar senest onsdag

Anmeld

7. oktober 2013

tweety2060

Pøj pøj

Anmeld

7. oktober 2013

Mariia1708

Ved i hvor lang tid efter insemination at ægget bliver befrugtet???

Anmeld

8. oktober 2013

et-ønske

Mariia1708 skriver:

Jeg mærkede ikke rigtig æl sprøjten, og testede den ude af kroppen 10 dage efter jeg blev gravid i første IUI forsøg

Anmeld

8. oktober 2013

FogL

Mariia1708 skriver:

Så blev jeg insemineret med 26 millioner soldater af 3 grad, lægen sagde det var top kvalitet. Super dejligt. Ægløsning har jeg også i dag, i begge sider, av av. Det var helt smertefrit. Nu krydser jeg bar finger. Er så spændte på om 14 dage

Hvordan havde i det efter IUI???

Jeg har ikke selv prøvet det - men vil høre, hvor lang jeres vej til IUI har været?

Anmeld

8. oktober 2013

esioul

Freyjasmor skriver:

Jeg har ikke selv prøvet det - men vil høre, hvor lang jeres vej til IUI har været?

Du kan læse om mit forløb under min profil. Der står selve udreningsforløbet beskrevet.

Anmeld

8. oktober 2013

FogL

esioul skriver:

Du kan læse om mit forløb under min profil. Der står selve udreningsforløbet beskrevet.

Tak skal du have!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.