Så skete det:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.225 visninger
21 svar
9 synes godt om
7. oktober 2013

Mariia1708

Så blev jeg insemineret med 26 millioner soldater af 3 grad, lægen sagde det var top kvalitet. Super dejligt. Ægløsning har jeg også i dag, i begge sider, av av. Det var helt smertefrit. Nu krydser jeg bar finger. Er så spændte på om 14 dage

Hvordan havde i det efter IUI???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. oktober 2013

Mariia1708

14 dage skulle der stå

Anmeld

7. oktober 2013

tarkoflen

Held og lykke med det

Anmeld

7. oktober 2013

Mariia1708

Mange tak

Anmeld

7. oktober 2013

Kløver

Jeg har først gået bivirkninger/symptomer efter nogle dage eller inden krydser for snarlig gevinst

Anmeld

7. oktober 2013

et-ønske

Det kan da snart ikke blive bedre fedt!! Håber de 14 dage kommer til at flyve afsted
Hmmmm jeg havde lidt murren i underlivet ligesom ved mens men ellers okay - var lidt træt, men det var vist mest på grund af spændingen
Håber det bedste for dig

Anmeld

7. oktober 2013

esioul

Mariia1708 skriver:

Så blev jeg insemineret med 26 millioner soldater af 3 grad, lægen sagde det var top kvalitet. Super dejligt. Ægløsning har jeg også i dag, i begge sider, av av. Det var helt smertefrit. Nu krydser jeg bar finger. Er så spændte på om 14 dage

Jeg havde mens smerter heeeele tiden.

Men det er ganske normalt.

Held og lykke

Anmeld

7. oktober 2013

Mariia1708

Maja84 skriver:

Jeg har først gået bivirkninger/symptomer efter nogle dage eller inden krydser for snarlig gevinst

Hva slags bivirkninger? Eller hva mener du

Anmeld

7. oktober 2013

Trekløver(:

Mariia1708 skriver:

Held og lykke

Anmeld

7. oktober 2013

Kløver

Mariia1708 skriver:

Hva slags bivirkninger? Eller hva mener du

Jeg reagerer lidt unormalt og har gået mange symptomer, bla smerter i underlivet, kvalme, hovedpine, øget tørst, men reagerer ofte på medicin selve inseminationerne har ikke været et problem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.