Jer der har "holdt pause fra hinanden"...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. oktober 2013

-Sigrid-

Anonym skriver:

Gik det bedre efterfølgende i jeres forhold? Fandt i ud af det bare var jeres partner i ville have og ikke kunne leve uden? Gavnede det forholdet... eller skadede det mere? og gik det helt den anden vej?

Det var meget tidligt i vores forhold, men vi slog op og endte med ikke at kunne holde fingrene fra hinanden alligevel (gik i klasse sammen).
14 mdr senere fik vi en datter, og hun skal forhåbentlig være storesøster indenfor det næste års tid

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. oktober 2013

Dianabk

Min kæreste og jeg mødte hinanden da jeg var 16 og han 18, efter et par år holdt vi en pause (gik fra hinanden) jeg flyttede og købte min egen lejlighed, men 6 mdr senere fandt vi sammen igen, ca 1 år efter gik det lidt skævt igen og vi holdt en pause på nogle mdr. Nu er vi sammen igen, pg jeg ved at jeg elsker ham og aldrig vil kunne undvære ham i mit liv.

10 år efter jeg så ham for første gang er vi samen og nyder livet, vi venter os en lille dreng til januar, blevet forlovet og planlægger bryllup og barnedåb sammen

Anmeld

16. oktober 2013

LilleMie

Da min kæreste og jeg havde været kærester i 7 måneder, gik vi fra hinanden (det var ikke på det tidspunkt en pause, men et brud). Vi boede ikke sammen inden og så slet ikke hinanden i ca. en måned. Men så en dag mødte vi hinanden tilfældigt i byen og fandt ud af, at vi faktisk begge havde savnet hinanden siden bruddet og ikke havde lyst til at være væk fra hinanden, så vi blev enige om at give det endnu et forsøg (vi havde faktisk også været kærester i et par måneder i gymnasiet 3 år tidligere).

Det er nu 7,5 år siden vi fandt sammen igen og for os var pausen god og en øjenåbner! Vi er blevet bedre til at kommunikere og tager ikke hinanden for givet. I dag har vi et rigtig godt og stærkt forhold, vi har fået barn sammen, købt hus og planlægger en lillebror/søster 

Så pauser kan være gode 

Anmeld

16. oktober 2013

KTP86

Det blev kun til det bedre 

Anmeld

16. oktober 2013

bobbles

KTP86 skriver:

Det blev kun til det bedre 

Venter i jer igen?

Anmeld

16. oktober 2013

Zelinasmor

Har været fra min kæreste 2 gange. Den ene gang flyttede jeg og vores datter langt væk fra ham. Det holdte 5 måneder og så fandt vi sammen igen. Der har været flere tillidsbrud fra hans side. Men vi fandt ud af det sammen og kæmper Videre. Det går rigtig godt nu 

Anmeld

16. oktober 2013

Pigent

Vi prøvede at holde pause og se hinanden mindre. (Vi bor ikke sammen), men vi kunne ikke finde ud af at være venner. Det endte med vi gik fra hinanden i cirka en måned, i den måned havde vi rigtig svært ved kun at være venner. I dag går det godt og vi havde begge brug for at mærke at vi ikke kunne undvære hinanden og at det er det her vi vil  

Anmeld

17. oktober 2013

lille-fisen

Det lyder da til der er en del som har gode erfaringer med en pause i forholdet

I de forhold jeg har været i har en pause desværre altid været holdepladsen lige inden forholdet gik i stykker for alvor.

Anmeld

17. oktober 2013

Ciss

Rent umiddelbart gavnede det - men et år efter raknede det alligevel, så set langsigtig gav det kun en forlængelse.

Anmeld

17. oktober 2013

Monski

Anonym skriver:

Gik det bedre efterfølgende i jeres forhold? Fandt i ud af det bare var jeres partner i ville have og ikke kunne leve uden? Gavnede det forholdet... eller skadede det mere? og gik det helt den anden vej?

Vi havde en "pause" på 3 måneder og vores forhold gik nærmest fra at være et mareridt til at være en drøm!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.