Jer der har "holdt pause fra hinanden"...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23.498 visninger
23 svar
2 synes godt om
7. oktober 2013

Anonym trådstarter

Gik det bedre efterfølgende i jeres forhold? Fandt i ud af det bare var jeres partner i ville have og ikke kunne leve uden? Gavnede det forholdet... eller skadede det mere? og gik det helt den anden vej?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. oktober 2013

MorDk

Vi holdt omkrimg 7-10 dages pause... (så kunne vi ikke undværre hinanden længere) men han "flyttede" ud i den periode. Det gik bedre efterfølgende og vi fik snakket en del igennem...

Anmeld

7. oktober 2013

Sujan

Er en lang kringlet historie med mig og min kæreste..

Men da jeg var gravid flyttede jeg for mig selv, og var sikker på det ikke skulle være os igen.
Men vi var egentlig aldrig rigtig fra hinanden.
Jeg indså hvor meget jeg savnede ham i min hverdag, vi fik snakket, snakket og snakket.
Jeg fandt ud af at nogle af de principper jeg havde ikke var så vigtige i forhold til, hvor vigtigt jeg synes det var at være fælles om et barn.
Jeg fødte vores datter og der var få op og ned ture. Jeg fik lov at klare mig selv og langsomt havde jeg plads/overskud til forholdet igen. Fandt ud af at jeg faktisk elskede ham og at vi godt kunne få det til at fungere.

Efter 1,5 år hvor jeg boede for mig selv, flyttede jeg tilbage til vores fælles bolig. Det gjorde jeg i marts måned og vi har haft det rigtig godt lige siden. Vi kommunikere bedre og er der meget mere for hinanden.

Så for os har det været godt. Og jeg fortryder det ikke... Selvom mange omkring os har en anden mening.

Anmeld

8. oktober 2013

Mettefpigen

Vi holdte 1 1/2 måneds pause men det virkede ikke og vi gik efterfølgende fra hinanden....

Anmeld

8. oktober 2013

Amandasmor

Mig og manden har holdt 14 dags pause..
og lige siden har vi haft det godt og fået en søn sammen
så for os har det vært godt og være fra hinanden.. men vi snakkede stadigvæk sammen..
og det var vel og mærket i starten af voers forhold, og nu har vi vært sammen i 1½ år

Anmeld

8. oktober 2013

FrkZier

Anonym skriver:

Gik det bedre efterfølgende i jeres forhold? Fandt i ud af det bare var jeres partner i ville have og ikke kunne leve uden? Gavnede det forholdet... eller skadede det mere? og gik det helt den anden vej?

inden jeg blev gravid havde vi en "mindre" krise - jeg flyttede ud og vi gik egentlig fra hinanden.. men 2 dage efter begyndte vi at snakke sammen og blev ret hurtigt enige om det var helt håbløst - jeg boede fortsat hos min mor et par måneder, men vi sås næsten hver dag og var kærester..

det var VIRKELIG godt for vores forhold

Anmeld

8. oktober 2013

1990h

Anonym skriver:

for små to år siden gik vi fra hinanden i 9 dages tid hvor vi tog stadig snakkede sammen..vi var faktisk gået fra hinanden og jeg var flyttede til mine forældre..vi fandt så ud af at vi vil prøve igen og lige siden har det været godt..nu har vi hus, baby og biler

Anmeld

8. oktober 2013

Lone Jakobsen

vi havde en lang pause på ca 5 mdr ret kort inde i vores forhold.

for os var det bare det bedste der kunne være sket. vi fik begge tid til at finde os selv og finde ud af at vi ikke kunne leve uden den anden.

vi har nu været gift i 4½ år

Anmeld

8. oktober 2013

SD21

Anonym skriver:

Jeg flyttede fra min kæreste i nogle mdr. Jeg trængte til at komme lidt væk og prøve at bo selv. Vi var stadig kærester, men på lidt andre præmisser end normalt :-) vi lærte, ikke at tage hinanden for givet og vi har aldrig fortrudt beslutningen, da vi faktisk aldrig har haft det bedre end efter vi gjorde det :-)

Anmeld

8. oktober 2013

Bshizzle

Med min X holdte vi maaaaange pauser..
Boede ude... sammen med ham.. smuttede nogle timer mm..
Og til trods for en kæmpe kamp for at få det til at lykkes..
så Ja... så gik det slet ikke !

Mødte så min "nye" kæreste og har slet ikke tænkt tanken om at skulle holde en pause!
Jeg lærte fra mit tidligere forhold, at vi/man skal snakke om tingene når de kommer!
Hvis man går og er sur og tvær, så snak om tingene og ta én dag af gangen
Har idag været sammen med min kæreste i over 6 år..
Han acceptere mine dårlige sider og det samme gør jeg med ham.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.