Ivf behandling, here we come!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. oktober 2013

o1Mutte

Lauer skriver:

Nej, vi prøvede selv i 2 år, og havde 2 GUL før de fandt ud af at mine æggeledere var ødelagt, og de var nødt til at fjerne dem.

Har hørt mange solstrålehistorier med mislykkede IUI, og efterfølgende lykkedes IVF forsøg, så selvfølgelig er du endnu en solstrålehistorie Jeg tror på det..

Puha et turbulent forløb

Håber også jeg kan bidrage med en solstrålehistorie er om 2 måneder

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. oktober 2013

o1Mutte

**Ønskebabyen skriver:

Det er også en god start!

Jeps, men det skal nok nå at ændre sig mange gange, hah

Anmeld

8. oktober 2013

gædde/gitte

o1Mutte skriver:

Uh skal i være med i det projekt de kører?

ja det skal vi

Min mand siger NEJ - jeg siger JA..så selvfølgelig skal vi det muhahahahaha!

fandme om han skal bestemme det, når det er MIG der skal rodes i er meget spændt på at høre om det hele.

Anmeld

8. oktober 2013

o1Mutte

gædde/gitte skriver:

ja det skal vi

Min mand siger NEJ - jeg siger JA..så selvfølgelig skal vi det muhahahahaha!

fandme om han skal bestemme det, når det er MIG der skal rodes i er meget spændt på at høre om det hele.

Hvor spændende Vi valgte det fra, pga. at mit arbejde ikke ved noget om behandlingen.. Så vil helst ikke skulle holde mere fri end højst nødvendigt

Anmeld

8. oktober 2013

gædde/gitte

o1Mutte skriver:

Hvor spændende Vi valgte det fra, pga. at mit arbejde ikke ved noget om behandlingen.. Så vil helst ikke skulle holde mere fri end højst nødvendigt

Nu ved mit job godt vi er i behandling, men jeg tænkte da også, at det var synd at belaste dem yderligere -MEN jeg er ALTID på job, knokler røven ud af bukserne, ber sjældent om noget... og hvad får man ud af det - sjældent mere end en brugt krop (det er så her jeg lige vil sige jeg ikke er LUDER, men butiksleder - så stryg de sjofle tanker )

SÅ nu vil jeg simpelthen sætte mig selv først- og "taber" vi lodtrækningen, jamen så kommer det bare kun andre tilgode

Så må min chef bruge den §56, som han overhoved ikke har brugt endnu

Anmeld

8. oktober 2013

Kløver

o1Mutte skriver:

Så er der jo håb endnu Jeg krydser

Nej, starter på nedregulering den 27 okt

Hvad er nedregulering

Anmeld

8. oktober 2013

o1Mutte

gædde/gitte skriver:

Nu ved mit job godt vi er i behandling, men jeg tænkte da også, at det var synd at belaste dem yderligere -MEN jeg er ALTID på job, knokler røven ud af bukserne, ber sjældent om noget... og hvad får man ud af det - sjældent mere end en brugt krop (det er så her jeg lige vil sige jeg ikke er LUDER, men butiksleder - så stryg de sjofle tanker )

SÅ nu vil jeg simpelthen sætte mig selv først- og "taber" vi lodtrækningen, jamen så kommer det bare kun andre tilgode

Så må min chef bruge den §56, som han overhoved ikke har brugt endnu

Jeg er lige startet så synes ikke lige jeg vil sige at jeg er i behandling. Hehe. Vil jo gerne beholde jobbet

Men kunne godt tænke mig at være med i forsøget.

Ja den må han tage i brug nu

Anmeld

8. oktober 2013

o1Mutte

Maja84 skriver:

Hvad er nedregulering

Det betyder at jeg bliver sat i kunstig overgangs alder

Anmeld

8. oktober 2013

Kløver

o1Mutte skriver:

Det betyder at jeg bliver sat i kunstig overgangs alder

Okay, vil du fortælle mere om det

Bp var negativ så håber nu på et juli barn

Anmeld

8. oktober 2013

o1Mutte

Maja84 skriver:

Okay, vil du fortælle mere om det

Bp var negativ så håber nu på et juli barn

Jeg ved ikke så meget endnu ved bare at det forløber over 2 måneder. Starter med nedregulering på cd 21 og skal så scannes i november og derefter får jeg at vide hvornår jeg må begynde med gonal f

Øv øv øv Håber den er der næste gang!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.