Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Håber det lykkes i første forsøg
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
o1Mutte skriver: Jeg har ENDELIG!! fået min mens næsten en uge over tid.. Var ved at gå ud af mit gode skind... Men wee den kom i dag Hvilket betyder at jeg tilmelder os vores første IVF forsøg i morgen. Åhh happy happy, nu må det altså være vores tur
Jeg har ENDELIG!! fået min mens næsten en uge over tid.. Var ved at gå ud af mit gode skind... Men wee den kom i dag Hvilket betyder at jeg tilmelder os vores første IVF forsøg i morgen. Åhh happy happy, nu må det altså være vores tur
**Ønskebabyen skriver: Dejligt! Rigtig meget held og lykke - er sikker på det nok snart skal blive jeres tur
Dejligt! Rigtig meget held og lykke - er sikker på det nok snart skal blive jeres tur
Muhmi skriver: Hvor dejligt for jer!
Hvor dejligt for jer!
Maja84 skriver: Weeee krydser for at det lykkedes nu
Weeee krydser for at det lykkedes nu
esioul skriver: Det er så godt for jer. Jeg hepper
Det er så godt for jer.
Jeg hepper
et-ønske skriver: hep hep håber det bedste for jer er sikker på den er der lige om meget snart
hep hep håber det bedste for jer er sikker på den er der lige om meget snart
gædde/gitte skriver: Bom bom...vi skal snakke om ivf med sygeplejesken på torsdag. Også er det jo lidt afhængig af om det bliver kort eller lang behandling
Bom bom...vi skal snakke om ivf med sygeplejesken på torsdag. Også er det jo lidt afhængig af om det bliver kort eller lang behandling
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128