vestsjælland

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

760 visninger
15 svar
7 synes godt om
7. oktober 2013

TNBC

jeg skal flytte ned omkring vestsjælland/sydsjælland næste år. byen er ikke bestemt, men gerne tæt på sorø, men ikke et krav...

så ville bare høre fra folk der bor i vest/sydsjælland, hvor det er godt at bo. område, by.. det skal gerne være børnevenligt, og ikke for langt til indkøb, da jeg ikke har kørekort.

Håber nogen vil hjælpe.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. oktober 2013

MorTil4<3

Yurie skriver:

jeg skal flytte ned omkring vestsjælland/sydsjælland næste år. byen er ikke bestemt, men gerne tæt på sorø, men ikke et krav...

så ville bare høre fra folk der bor i vest/sydsjælland, hvor det er godt at bo. område, by.. det skal gerne være børnevenligt, og ikke for langt til indkøb, da jeg ikke har kørekort.

Håber nogen vil hjælpe.

vi bor i Næstved .. og her er DEJLIGT! man er aldrig ret langt fra alting uanset hvad

Anmeld

7. oktober 2013

TNBC

MilleMus1988 skriver:

vi bor i Næstved .. og her er DEJLIGT! man er aldrig ret langt fra alting uanset hvad

hvad med transport ind til Kbh?

hvordan er huslejen?? (ved godt at det kommer an på hvor man bor)

Anmeld

7. oktober 2013

Krussedulle

Yurie skriver:

Håber nogen vil hjælpe.

Vi bor i Slagelse

Vi flytter i en helt nyrenoveret lejlighed, lige i centrum, 150 meter fra Kvickly (Vestsjællandscentret) og 200 meter fra bymidten

Måske lige omkring 700 meter til skolen

Tja, der hvor vi skal bo, ligge godt nok ud til en forholdsvis trafikeret vej, men der er kommer en dejlig stor gårdhave. bagved er der er større område med familieboliger

Vi bor i øvrigt også kun en lille kilomet fra "parken" eller "anlægget".med en fin legeplads osv

Anmeld

7. oktober 2013

CaWi

Yurie skriver:

Håber nogen vil hjælpe.

Jeg bor også i slagelse.
Der er indkøbs muligheder i alle ender af byen, så det sagtens kan foregå på gåben/cykel.
Daginstitusion er på samme måde.
Da vi boede midt i byen gav vi 5000 kr inklusiv alt for 45 m2.
Da vi flyttede 1 km ud fra bymidten gav vi 5500 inklusiv alt for 78 m2.
Nu bor vi på landet og giver 6700 inklusiv alt for 115 m2.
Bussen går ind til Slagelse by en gang i timen (vi bor 8 km uden for byen)
Tog til feks Kbh eller Odense er hver halve time mener jeg.
Vi har en god svømmehal med varmtvands bassin. Anlægget (et grønt område) med god legeplads og sø med ænder. Der er også mange aktiviteter til børn som gymnastik, musik osv.
Det er stort set altid aktivitet i byen og centret i weekenderne.

Jeg ELSKER Slagelse. Byen har alt, uden at være for stor og vild

Anmeld

7. oktober 2013

TNBC

CAWI skriver:

Jeg bor også i slagelse.
Der er indkøbs muligheder i alle ender af byen, så det sagtens kan foregå på gåben/cykel.
Daginstitusion er på samme måde.
Da vi boede midt i byen gav vi 5000 kr inklusiv alt for 45 m2.
Da vi flyttede 1 km ud fra bymidten gav vi 5500 inklusiv alt for 78 m2.
Nu bor vi på landet og giver 6700 inklusiv alt for 115 m2.
Bussen går ind til Slagelse by en gang i timen (vi bor 8 km uden for byen)
Tog til feks Kbh eller Odense er hver halve time mener jeg.
Vi har en god svømmehal med varmtvands bassin. Anlægget (et grønt område) med god legeplads og sø med ænder. Der er også mange aktiviteter til børn som gymnastik, musik osv.
Det er stort set altid aktivitet i byen og centret i weekenderne.

Jeg ELSKER Slagelse. Byen har alt, uden at være for stor og vild

Lyder super dejligt. Må kigge på det.. Jeg skal jo så kun have en 2værelses, for kan ikke betale 5500 i husleje, når jeg alene.

Anmeld

7. oktober 2013

CaWi

Yurie skriver:

Lyder super dejligt. Må kigge på det.. Jeg skal jo så kun have en 2værelses, for kan ikke betale 5500 i husleje, når jeg alene.

Ved ikke hvad det koster i boligblokkene, vi har fundet alle vores på boligportalen.
Men synes faktisk priserne er okay

Anmeld

7. oktober 2013

MVM

Profilbillede for MVM
„Taknemmelighed er hjertets hukommelse.“

Jeg bor også i Slagelse... Kommer aldrig væk for byen...

Den er også igang med en rivende udvikling med super sygehus og uddannelses muligheder... gir flere Jobs... Lækkert..

bor i hus 5 min fra bymidten... Under 5 min til banen... Elsker at bo her... Skønt sammenholdt på vejen...

Jeg har boet i flere boligere og synes de er rimelig billigt... Inden vi flyttede i hus, boet vi os 5 min fra bymidten i en 3 vær til 4500kr inkl vand og varme... Det var fob boligforening.. Meld dig ind i dem nu, så har du gode muligheder for billige boliger....

Anmeld

7. oktober 2013

TNBC

Mathias Villads skriver:

Jeg bor også i Slagelse... Kommer aldrig væk for byen...

Den er også igang med en rivende udvikling med super sygehus og uddannelses muligheder... gir flere Jobs... Lækkert..

bor i hus 5 min fra bymidten... Under 5 min til banen... Elsker at bo her... Skønt sammenholdt på vejen...

Jeg har boet i flere boligere og synes de er rimelig billigt... Inden vi flyttede i hus, boet vi os 5 min fra bymidten i en 3 vær til 4500kr inkl vand og varme... Det var fob boligforening.. Meld dig ind i dem nu, så har du gode muligheder for billige boliger....

ved du hvad det er for nogle uddanelses muligheder? Altså indenfor hvilke fag??

Tak, det vil jeg da gøre.

3værelses til 4500 nice, så burde jeg kunne finde en billig 2værelses. og det lyder også til at der er mange der bor der, måske kan jeg få udvidet min vennekreds(den er meget lille)

Anmeld

7. oktober 2013

Sander&Vitus-Mor

Yurie skriver:

Håber nogen vil hjælpe.

Hopper med på vognen om Næstved.
Super dejlig by, alting ligger inden for rimelig afstand. Masser af skoler, og dag institutioner. & aktiviteter for børnene.

Gode muligheder med hensyn til uddannelse også.
Ja, jeg er bare rigtig glad for byen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.