Mangler der noget?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. oktober 2013

Maja88

Muhmi skriver:

Kan ikke helt selv se om der mangler noget eller om det er som det skal være... Kan ikke helt bestemme mig... Eller er der for meget af noget? Hvad siger I?

Jeg ville lysne farven mere i venstre hjørne..

Men eller så flot er det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. oktober 2013

Studerendemor

Muhmi skriver:

Kan ikke helt selv se om der mangler noget eller om det er som det skal være... Kan ikke helt bestemme mig... Eller er der for meget af noget? Hvad siger I?

Det er et rigtig godt billede. Træets stamme, og den varme bagrund synes jeg er særligt vellykket - og meget fin komposition. Nu du er så dygtig, kan du prøve at eksperimentere lidt med skygger. Jeg vil foreslå at du ligger en lidt mørkere nuance på blomsterne, evt. en gammelrosa og en sart brun-grå. Det ville give et godt spil og en dybde. Der skal ikke ret meget til, bare en anelse skygge.  

Anmeld

8. oktober 2013

DianaRJS

Muhmi skriver:

orh jeg elsker simpelthen bare dine billeder <3

Anmeld

8. oktober 2013

FogL

Synes det er rigtig fint.. Mit øje bliver dog lidt draget af det lidt tomme hjørne (øverst til venstre)... Hmmm.. Ved ikke hvad der skulle være - men det er et flot maleri!

Anmeld

9. oktober 2013

Muhmi

skrivemaskine skriver:

Det er et rigtig godt billede. Træets stamme, og den varme bagrund synes jeg er særligt vellykket - og meget fin komposition. Nu du er så dygtig, kan du prøve at eksperimentere lidt med skygger. Jeg vil foreslå at du ligger en lidt mørkere nuance på blomsterne, evt. en gammelrosa og en sart brun-grå. Det ville give et godt spil og en dybde. Der skal ikke ret meget til, bare en anelse skygge.  

Orv, det lyder da til du har styr på tingene... Er du billedkunstner?

Lyder faktisk rigtig meget som om det kunne fungere... Der er lyselilla og lyserød (meget sarte) på, men de spiller ikke igennem medmindre man kommer tættere på, netop for at holde træet så enkelt som muligt Tænkte også skygger, men da jeg har lavet tåge/dis forneden så er det svært for skyggerne at slippe igennem... Ved i hvert fald ikke helt hvor jeg skulle placere dem

Anmeld

9. oktober 2013

Muhmi

DianaRJS skriver:

orh jeg elsker simpelthen bare dine billeder <3

Det er jeg da glad for at høre 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.