Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Kan ikke helt selv se om der mangler noget eller om det er som det skal være... Kan ikke helt bestemme mig... Eller er der for meget af noget? Hvad siger I?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Muhmi skriver: Kan ikke helt selv se om der mangler noget eller om det er som det skal være... Kan ikke helt bestemme mig... Eller er der for meget af noget? Hvad siger I?
wamse skriver: Har ingen anelse om der mangler noget, men hold da op, hvor er den flot
Har ingen anelse om der mangler noget, men hold da op, hvor er den flot
Tusind tak
Men jeg kan ikke helt finde ud af om det er færdigt eller om der mangler noget, eller er for meget... Hmm... Meget underligt hehehe
Nu har jeg ikke så meget forstand på det, men synes ikke der mangler moget - det harmonere godt i mine øjne
Stumpen skriver: Nu har jeg ikke så meget forstand på det, men synes ikke der mangler moget - det harmonere godt i mine øjne
Også baggrunden?
Annemette07 skriver: Jeg synes, efter min mening, at det bliver for proppet hvis der kommer mere på det :-)
Jeg synes, efter min mening, at det bliver for proppet hvis der kommer mere på det :-)
Ja sådan har jeg det også lidt, men alligevel synes jeg der mangler noget haha
Tauf skriver: Måske lidt små fugle i det "tomme" hjørne.Du er virkelig dygtig
Måske lidt små fugle i det "tomme" hjørne.Du er virkelig dygtig
Uha... Det tror jeg næstenm ville blive for "realistisk" på én eller anden måde Kan vældig godt lide de enkeltstående træer som kun har baggrunden at spille med
Men mange tak skal du have
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128